Da hadde det nok stått her. Tror du ikke?
Sannsynligvis, beklager, ble litt utålmodig på flyet her om dagen.
Skal fly ARN-AMS, valgt meg midtgang (2C). Det er fem plasser i Plus! hvor både vindus- og midtsetet er ledig, gjett hvilke to som ble "plukket" først... Jeg kjenner at dette begynner å irritere meg GRUNDIG. Har sendt epost til SAS om dette, men tror jammen jeg sender en til...
Kanskje dette er veien vi må gå. At alle hver gang de opplever dette sender inn merknad til CR.Skal fly ARN-AMS, valgt meg midtgang (2C). Det er fem plasser i Plus! hvor både vindus- og midtsetet er ledig, gjett hvilke to som ble "plukket" først... Jeg kjenner at dette begynner å irritere meg GRUNDIG. Har sendt epost til SAS om dette, men tror jammen jeg sender en til...
Jeg fikk beskjed om at de ikke vet noe om dette...
Merket det samme da kjæresten skulle velge sete i går, og påstod at det var opptatt ved siden av meg(separate bookinger). Vi får se senere i kveld om seatblock er tilbake. Gjelder OSL-SVG.Reise i går med reisefølge på separat booking, var helt klin umulig å velge setet på siden av meg. Jeg fikk det opp som ledig når jeg sjekket selv. Setet forble også ledig under hele turen. Strekningen var forøvrig SVG-OSL. Virket som om seteblokkeringen var tilbake som før. Er det andre som har erfart lignende nylig?
Reise i går med reisefølge på separat booking, var helt klin umulig å velge setet på siden av meg. Jeg fikk det opp som ledig når jeg sjekket selv. Setet forble også ledig under hele turen. Strekningen var forøvrig SVG-OSL. Virket som om seteblokkeringen var tilbake som før. Er det andre som har erfart lignende nylig?
HELT enig med deg!
Fløy en halvtom B738 hjem fra AMS. Vi var 5 i Plus på syv rader. Jeg satt på 2F.
Gjett hvor de to andre havnet (et eldre ektepar): på 2D og 2E. De flyttet seg ikke. Kabinbesetningen sa ingen ting til dem, så der satt jeg og koste meg...
Orket ikke ta med alle tingene jeg hadde "rigget" meg til med ved setet ut og forbi ekteparet, så sov hjem til Oslo..
Confirmed: Fullt fly, ledig midtsete. ..GOD JUL! :-DMerket det samme da kjæresten skulle velge sete i går, og påstod at det var opptatt ved siden av meg(separate bookinger). Vi får se senere i kveld om seatblock er tilbake. Gjelder OSL-SVG.