Ser ut som første til SAS er planlagt som MSN7236, med forbehold om endringer. Planlagt montert i Hamburg
MSN 7236 till Air Asia. Nytt förslag MSN 7277 och 7290 första till SAS enl planespotters.net!
MSN 7290 blir LN-RKM och MSN 7277 blir LN-RKL enl planespotters.net. Gissar att 7290 då blir första leverans till SAS?
hva skjer med dagens LN-RKM, da? :8:
Hvor har de tenkt å bruke disse hen? Skal en del av det gamle rimmelrammelet av 737 byttes ut?
Eller er det nye ruter å markeder som er greia?
Er vel også ganske ok rekkevidde på disse?
Blir alle levert med 174 seter i kun economy?
Nå ser det ut til at den tredje og fjerde også har fått c/n;
7277 - LN-RGM
7290-LN-RGL
7341-LN-RGN
7352-LN-RGO
Alt det du spør om står i tråden ...
Men Arlanda skal bli første A320neo base, i første omgang er det kapasitetsøkning, men når det kommer flere av de 30 A320neo på bestilling vil nok en del av B737 maskinene leveres tilbake, blant annet på grunn av leasingkontarkter som naturlig er ferdig. Mener å huske at SAS sine to A320 med SE-reg skal leveres tilbake.
SAS's to A320 med SE reg skal ikke leveres tilbage men sælges da SAS ejer disse 100 % og ikke leasing som mange andre fly. Spanair leasede i sin tid disse to fly + 3 MD80 fly fra sas, men som blev leverer tilbage efter konkursen
Hmmm :
SE-RJE eier: Merx Aviation Ireland 2 Ltd
SE-RJF eier: Merx Aviation Ireland 2 Ltd
For begge: Registrerad innehavare SAS Sverige AB.
http://www.transportstyrelsen.se/sv...ardighet/Luftfartygsregistret/Sok-luftfartyg/
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.