• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

IAG bestiller flere widebodies (Mai 2025)

Someone

Moderator
Medlem
IAG er ute å handler og har annonsert bestillinger for 53 widebodies.

32 787-10 som skal til British Airways, og 21 A330-900, som skal fordeles blant gruppens medlemmer. Dette er første gang IAG bestiller A330neo.

https://www.reuters.com/business/ae...-airbus-boeing-long-haul-aircraft-2025-05-09/

The order consists of 32 Boeing 787-10 aircraft for British Airways and 21 Airbus A330-900neo aircraft, which may be assigned to IAG's airline brands including Aer Lingus, Iberia, and LEVEL, the company said

I tillegg viser det seg at IAG stod mak følgende ordre som Airbus og Beoing annonserte i mars

Iberia: 6 A350-900
British Airways: 6 777-9 og 6 A350-1000

https://tools.eurolandir.com/tools/.../?ID=7396308&lang=en-GB&companycode=es-inr&v=

These new orders follow orders already placed in March this year, and announced today, for six Airbus A350-900s for Iberia, as well as six Airbus A350-1000s and six Boeing 777-9s for British Airways.
 
Last edited:
Det var vel denne ordren media refererte til i går, da løselig beskrevet som at det var "England" som hadde handlet hos Boeing.

For BA sin del er det vel noen etter hvert tilårskomne B777-200ER som trenger avløsning.
 
Back
Top