Re: SAS med ordre på 30 A320neo (+11 opsjoner)
Nå har jo SAS faktisk en relativt, for SAS og være, ny flåte på CPH. Selv om ingen av flyene er ferske av linjen så er det mange eldre 737NGere på både ARN og OSL som må byttes først. Blant annet mange 737-600 som er 15-17 år gamle. Da er det ganske naturlig og bytte ut disse med nye A320neo. Riktignok er ikke deres 8 A321 helt ferske, men med 199 seter og tross alt er dagens generasjons fly, har de en bra CASM i forhold til smågrisene
Nå har jo SAS faktisk en relativt, for SAS og være, ny flåte på CPH. Selv om ingen av flyene er ferske av linjen så er det mange eldre 737NGere på både ARN og OSL som må byttes først. Blant annet mange 737-600 som er 15-17 år gamle. Da er det ganske naturlig og bytte ut disse med nye A320neo. Riktignok er ikke deres 8 A321 helt ferske, men med 199 seter og tross alt er dagens generasjons fly, har de en bra CASM i forhold til smågrisene