Øker Sas flåten sin i Stockholm no, eller blir noen av 737 flyttet over til OSL/CPH ?
Det er såvidt jeg kan se allerede sendt et par 737ere over til OSL-base.
Det er såvidt jeg kan se allerede sendt et par 737ere over til OSL-base.
Øker Sas flåten sin i Stockholm no, eller blir noen av 737 flyttet over til OSL/CPH ?
CPH er en rein Airbus hub, så de får ingen 737
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jag kan inte se att någon 737 är överförd från Stockholm till Oslo ännu.
LN-RGB flög för Norge några dagar förra veckan, men är åter i svensk tjänst.
LN-RPN var ju tillfälligt stationerad i Stockholm några månader tidigare i år, men är tillbaka i Norge nu. Så några omplaceringar har inte skett ännu - så vitt jag kan se.
Men med allt fler NEO till Stockholmsbasen, så måste väl denna omflyttning inledas snart. Möjligen kommer man först att helt avhända sig ett antal 737-600. Det gäller dock inte LN-RCU, som just nu finns i Shannon för service.
Vi får se om den återgår till Stockholm, eller placeras i Oslo.
LN-RCU fløy vel norsk den siste tiden før den ble sendt til SNN for check? Den tok vel over for LN-RPS
Ellers er det jo uansett lavsesong nå, så med mindre det er mye snag er det vel litt ekstra kapasitet på alle basene?
Hvor mange A320 NEO har de mottatt?
Ser jeg skal fly a320 fra CPH på lørdag, er det noen steder jeg kan sjekke om dette er et nytt fly?
Jeg fikk gleden av å fly NEO på ARN-AGP, merkbart mindre støy. Jeg satt på rad 5. Jeg tok en tur bak for å teste ut Spaceflex løsningen som mine Airbus venner klager på, ikke var det plass til hverken crew eller PAX. Og doen var så trang at du skal ikke ha mange kilo extra før det blir et problem. Og den ene doen var u/s, noe som jeg har hørt fra flere Spaceflex operatører er et problem. Men men, så da stod man i kø i 25 min da...
Ellers var det supert med USB port, synd de hverken har wifi eller noen form for underholdning ombord. Kan bli kjedelig om man ikke har med selv, noe vel de fleste har i dag går jeg ut ifra. Men for all del, fint og stille fly.
Jeg fikk gleden av å fly NEO på ARN-AGP, merkbart mindre støy. Jeg satt på rad 5. Jeg tok en tur bak for å teste ut Spaceflex løsningen som mine Airbus venner klager på, ikke var det plass til hverken crew eller PAX. Og doen var så trang at du skal ikke ha mange kilo extra før det blir et problem. Og den ene doen var u/s, noe som jeg har hørt fra flere Spaceflex operatører er et problem. Men men, så da stod man i kø i 25 min da...
Ellers var det supert med USB port, synd de hverken har wifi eller noen form for underholdning ombord. Kan bli kjedelig om man ikke har med selv, noe vel de fleste har i dag går jeg ut ifra. Men for all del, fint og stille fly.
Jeg fløy SAS a320neo fra Athen til Arlanda på søndag og vil si meg enig med alt som ThomAAs skriver.
Från senaste SAS "pendlarmöte" "WiFi införs i samband med ombyggnad av kabinen (på de äldre planen som inte har Recaro-säten?) med början i sommar". De NEO-maskiner som levererats innan införandet startar, kan nog få vänta på sin installation.Nå har vel SAS sakt at A319/320/320neo/321 og B737/738 skal då wifi løpende fra 2017, vil tro A320neo får først...
Från senaste SAS "pendlarmöte" "WiFi införs i samband med ombyggnad av kabinen (på de äldre planen som inte har Recaro-säten?) med början i sommar". De NEO-maskiner som levererats innan införandet startar, kan nog få vänta på sin installation.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.