Hva skjer? I dag er det både pizza (fra Peppes?) og burger og bacon i gullstuen.Itillegg den vanlige laksen og suppe, salater etc.Greit når det er nesten 3 timer forsinkelse til GZP:
Noen i SAS' loungeavdeling har fått hjerneblødning den siste måneden. Var varme burritos og små pizzastykker i CPH-loungen for et par uker siden. Den totalt uspiselig thaisuppen med kokos ble selvfølgelig også servert, men det har utvilsomt skjedd forbedringer. Kanskje de endelig har lært litt av Lufthansa?
Huff, ser heller mer ordentlig mat og tilbehør av god kvalitet.
Noterer meg at en del frequent flyers ofte er bra runde i fasongen og trolig hadde hatt godt av noe annet enn Burger, Pizza og Champagne.
Whatever rocks your boat. Pølsedager er jeg med på.
Buhuu...
Kos deg med "ordentlig mat du" og la oss feite champagnedrikkende stamgjester selv få spise som vi vil.
Hmm, du har muligens en "tvillingbror" i StavangerHusker en gang jeg gikk rett fra middag på Ylajali og ned på Burger King... Mer meg det![]()
De der minipizzaene de serverte i cph-loungen var forsåvidt gode. Men jeg synes det var litt kjipt at de var så små, jeg følte meg jo skikkelig lusen som tok tre av de fem som var igjen. Vi snakker altså en diameter på 5-6 cm her.
Det var forsåvidt ikke engang halvparten av hva jeg spiste for å bli tilnærmet mett...
[...]
Og de har ellers slått til med noe pulled pork greier her i det siste, det er også temmelig digg![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.