Det var vel en periode alle ble stuet inn i gullavdelingen i påvente av ferdigstilt oppussing av businessavdelingen? Er det to separate deler nå?
To seperate avdelinger/rom, med bommer!
så da slipper man snikene som lurer seg inn!
Det var vel en periode alle ble stuet inn i gullavdelingen i påvente av ferdigstilt oppussing av businessavdelingen? Er det to separate deler nå?
Hvordan gjøres det med å gjeste folk inn med disse automatiske bommene?
Jeg har bare reist alene ved besøk i innenriksloungen, så har ingen erfaring med det derfra, men vi kan vel anta at det blir nokså likt?
Antar det blir som i innenriks idag, man kan scanne seg inn 4 ganger.
Var i CPH for 2 måneder siden, scanna først inn en venn før jeg scanna meg selv inn. funka smertefritt.
Prøvde det samme med en venn på CPH forrige uke, men SAS-dragen kunne nå informere om at man måtte henvende seg i skranken dersom man skal ha med gjester for fremvisning av boardingkort. Jeg synes dette er litt rart, ettersom vel målet skal være å automatisere. En annen SAS-drage på CPH fortalte meg i går at opplegget blir at man først skal scanne seg inn med eget kort og at gjest deretter scanner sitt boardingkort umiddelbart etter, slik vel opplegget i fast track på OSL (og for så vidt CPH) i alle fall i teorien skal fungere i dag.
Den er klar. De annonserer også i media det utvidede tilbudet. Store deler av gamle gull er nå inkludert i nye business.Tolker jeg SAS på Facebook rett så er business (Plus) loungen nå ferdig ombygget og pusset opp.
Ser ut som ansiktsløftning har vært vellykket, og det blant annet er kommet et eget lekerom for barn
Var i loungen på Fredag. Blitt mye bedre. Men en bra skjevhet i "belegg", best plass ute i "pluss" delen.
Men nå når plusstua er åpnet igjen, hvordan er nivået på serveringen der?
Er det fortsatt verst pengene om man har en lite time og uansett må ha noe mat? Eller er vi nede på innenlandsloungen som i mine øyne ikke er verdt de pengene!
Det er akkurat det samme som i gullstua, foruten:
- Det mangler et av matfatene til lunch/middag. Det er oftest det med kjøtt på
- Det er vesentlig kjipere vin.
Ellers er det nøyaktig det samme
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.