SK SAS Lounge OSL (utland)

Nei dere har helt rett. Her bør de ikke feire ny åpning. Fy skam seg SAS....

På samme måte som tidligere åpningsfester heller ikke har vært representativt for utvalget i loungen ved senere anledninger. Men det ser fint ut på bilder ;)

Fint at loungen endelig er pusset opp og nyåpnet. :) Skal ikke innom der i overskuelig fremtid, men ser frem til lounge reports fra dere andre som skal innom :drink

Fint at loungen endelig er pusset opp og nyåpnet. :) Skal ikke innom der i overskuelig fremtid, men ser frem til lounge reports fra dere andre som skal innom :drink

Hva, skal du ikke innom? Skal du ikke fly? [emoji50] Skal bare innenriks her til stor turen 14. aug - skal snappe deg alt da [emoji28]

De får det nesten til å se ut som de serverer champagne, noe de naturligvis ikke kommer til å gjøre.

Se på bildene en gang til [emoji6]

Det som ligger i isbøtta er noe kjip Cava.

SAS har musserende i loungen allerede. Har flere ganger drukket det, sist fredag for nesten to uker siden. Så vil ikke kalle det feilaktig av SAS her. Selv om billig Cava har blitt brukt til lure folk før

Hva, skal du ikke innom? Skal du ikke fly? [emoji50] Skal bare innenriks her til stor turen 14. aug - skal snappe deg alt da [emoji28]

Jo, jeg skal fly. Jeg skal fly så sinnsykt mye at jeg får litt vondt i hodet av å tenke på det. Men det blir for det meste cafélounging i Trondheim og Tromsø på meg! Skal snappe deg tilbake :colgate:

Det som ligger i isbøtta er noe kjip Cava.

SAS har musserende i loungen allerede. Har flere ganger drukket det, sist fredag for nesten to uker siden. Så vil ikke kalle det feilaktig av SAS her. Selv om billig Cava har blitt brukt til lure folk før

Holder til en mimosa!

Er det noen som har erfaring med spørsmålet mitt i posten ovenfor (nr 158)?

Hvordan er for øvrig dette i LH sine lounger i FRA og MUC? Får man med seg familien på et gullkort, eller er de strenge på kortholder + 1?

Kun 1 gjest med mindre du har gullkort hos LH. Jeg har ved flere anledninger spurt om å gjeste inn flere (inkl familie) uten suksess...

Re: Erfaringer med SAS Business Lounge?

Hvordan er det med tilgang om man har et statusløst kort i bookingen (som man pt. samler poeng i), men kan presentere et gyldig *A gullkort (plastkortet fysisk) i døren? Er de vanskelige på det - eller er alt ok med tilgang for kortholder + 1?

Re: Erfaringer med SAS Business Lounge?

Hvordan er det med tilgang om man har et statusløst kort i bookingen (som man pt. samler poeng i), men kan presentere et gyldig *A gullkort (plastkortet fysisk) i døren? Er de vanskelige på det - eller er alt ok med tilgang for kortholder + 1?

Det går helt fint. Ingen krav om at det skal være registrert i bookingen. Har selv gjort det flere ganger.

Var innom Gull-loungen nå; dette var topp, stor forbedring, luftig/mye bedre plass, vanka tom. litt avkjølt cava.

Var der i går ettermiddag, ingen Charlie Champers å se noen steder, men de hadde vafler i alle fall....

Så ålreit ut, men har fremdeles en del igjen før de når Kastrup og Arlanda standarden.....

Mvh,

Var der i går ettermiddag, ingen Charlie Champers å se noen steder, men de hadde vafler i alle fall....

Så ålreit ut, men har fremdeles en del igjen før de når Kastrup og Arlanda standarden.....

Mvh,

Virkelig? På hvilke områder synes du gullstuen på OSL står tilbake for samme lounge på ARN?

Verken på Arlanda eller Kastrup er det satt opp benker langs veggene, ei heller stoler som er satt slik at de minner om venterommet på en busstasjon. Har heller aldri opplevd stikkontakter som ikke er satt strøm på, det har de på OSL.

Mvh,

Har heller aldri opplevd stikkontakter som ikke er satt strøm på, det har de på OSL.

Mvh,

... og i pop-up loungen på ARN, hvor absolutt ingen av stikkkontaktene ved bordene fungerte sist jeg var der. Men de hadde i det minste tatt seg bryderiet med å merke det.

Hva gjelder utvalg av vått og tørt, så er det jevnt over like stusselig i alle SAS' lounger. De kjøres virkelig på sparebluss.

Back