SAS Julekalender 2008

Dagens luke hos SAS avd.vest er Aarhus.

861 USD alt inkl. fra EWR/ORD/IAD via CPH til Aarhus (983 USD hvis man reiser fra SEA).

Bookingklasse K.

Nei, prisen er lavere i tilbudet, men det finnes ikke en eneste avgang ledig paa NOEN DAGER OVERHODET til prisen de averterer fra hverken EWR eller ORD, og klokka er 10:21 her naa

For en markedsfoeringsfadese..

Derfor jeg synes prisen var noe høy altså... synes nemlig ikke det var noe å rope hurra for. Men dette var rimeligste jeg fant på et kjapt søk i februar.

Nei, prisen er lavere i tilbudet, men det finnes ikke en eneste avgang ledig paa NOEN DAGER OVERHODET til prisen de averterer fra hverken EWR eller ORD, og klokka er 10:21 her naa

For en markedsfoeringsfadese..

Gjorde en liten price check: BA er billigere enn SAS alle dager i januar, februar og mars til Aarhus.

SAS kommer paa 5. plass prismessig stort sett alle dager i perioden.

Derfor jeg synes prisen var noe høy altså... synes nemlig ikke det var noe å rope hurra for. Men dette var rimeligste jeg fant på et kjapt søk i februar.

Jepp, saa det. Den prisen du postet er det billigste man finner, men det er ikke tilbudsprisen, kun en normal pris man selger avgangene til :D

Jeg har en Pondus-julekalender, jeg .. og der får jeg en sjokoladebit hver dag. Helt gratis! :)

Noen som vet hva man kan vente seg av tilbud fra luke 4 i julekalenderen til SAS Norge idag? :)
Det er 4. desember,
og dagens luke åpner kl 9!

Brussel

Fly
fra 587,-én vei

Reiseperiode: 15. januar - 31. mars
Priseksempel fra Oslo

Den julekalenderen har jeg allerede gitt opp. Ikke er prisene spesielt lave, og ikke er de å få annet enn på midtuke-dager.
Man kan stort sett få billigere reiser til de samme destinasjonene ved å søke litt på egen hånd på nettet.

Last edited:
Og våre skandinaviske venner har følgende å kose seg med i luke nr 4:

Juliga priser till Kittilä

Överraska någon med en resa till Kittilä, längtar du efter sol och snö eller tomteland är Kittilä perfekt. Vill du ha en varmare upplevelse res till Italien istället. Erbjudandet gäller fram till midnatt.

Kittilä
Stockholm - Kittilä
Vi flyger måndag och fredag.
Du tjänar in:
EuroBonuspoäng 1200
Tur och retur fr. 1 000:-

Milano och Bologna
Köpenhamn - Milano eller Bologna
Du tjänar in:
EuroBonuspoäng 600
Tur och retur fr. 1 525:-

Resperiod
Från Stockholm 1 jan - 31 mar 2009
Från Köpenhamn 12 jan - 29 mar 2009
Erbjudandet gäller ifrån alla SAS inrikes destinationer.
Prisexemplen gäller på non-stop flygningar från Stockholm och Köpenhamn.

Dagens tilbud til våre skandinaviske naboer:

Juliga priser till Peking

Överraska någon med en resa till Peking,den tusenåriga staden. Erbjudandet gäller fram till midnatt.

Peking

Stockholm - Peking
Vi flyger onsdag, fredag och söndag.
Du tjänar in:
EuroBonuspoäng 2100
Tur och retur fr. 5 500:-

Peking

Köpenhamn - Peking
Du tjänar in:
EuroBonuspoäng 2250 T
ur och retur fr. 7 510:-

Resperiod
7 jan - 28 mar 2009

Erbjudandet gäller ifrån alla SAS inrikes destinationer.

Dagens tilbud til oss her på berget:

Oslo -Barcelona én vei fra 657,-
clear.gif

clear.gif
Salgsperiode:

5. desember 2008

Reiseperiode:
14. apr - 14. juni 2009

Last edited:
Dagens er:

Barcelona , med en reiseperiode fra 14/4-08 til 14/6-08 :D

Sjekka t/r TRD, helgene finnes ikke i denne prisklassen.....Eks.mandag -torsdag kommer på tot.1896 kr :D

Sjekket nettopp OSL-BCN.

Utreise mandag 18.mai med retur onsdag 20.mai:

SAS: 1235 (Bookingklasse O).
DY: 1203 + evnt setereservasjon + evnt innsjekket baggasje (50 kr pr vei).

SAS og Norwegian er ganske like både på pris og avreisetidspunkter. Her ville jeg nok valgt SAS.

Utreise fredag 22.mai med retur søndag 24.mai:

SAS: 3525 (Boookingklasse K og W).
DY: 2703 + evnt setereservasjon onsdag 20.mai + evnt innsjekket baggasje (50 kr pr vei).

Her ville nok valget falt på DY. Omtrent like avgangstider.

Last edited:
Og fra US and A reklamerer de med : Chrismas Calendar: NOW with lower prices!!

SAS international har senket prisene herfra. OSL i dag fra Chicago for 670 daler

Idag den 6. var tilbudt ikke så ille, men jeg har ikke sjekket tilgjengeligheten. 1007 kr én vein til Madeira, eller 3279 for t/r med hotell i én uke er jo absoultt ikker verst, men hvordan er været på Madeira om vinteren?

Det er noen få grader mindre enn LPA. Helt OK og brukbart varmt om dagen. Genser om kvelden. Været skifter fort. Derso det e roverskyet og regn om formiddagen, tar detofte bare en time eller to og alt sol og flott.

Den fineste øya innen 5- timer fra Oslo.

Dagens julekalendertilbud fra sas.no er Oslo-Roma for 657 kr pr vei eller fly tur/retur + 2 netter på hotell fra 1820 kr p.p.

Reiseperiode: 14. april - 14. juni 2009

På sas.se er dagens tilbud ARN til de nordiske hovedsteder for 1000 SEK tur/retur eller CPH-HEL for 1365 SEK tur/retur.

SAS avd.vest har tilbud over dammen til Bergen for 289 USD + taxes/fees pr vei, billigste pris jeg finner ved et kjapt søk er 804 USD tur/retur incl. taxes/fees fra EWR.

sas.no: Oslo-Amsterdam fra 587 NOK pr vei.
sas.se: Stockholm-Paris fra 1200 SEK t/r.
sas.dk: Copenhagen-Nice fra 1650 SEK t/r.

Back