Det var jeg ikke klar over, så takk for info'n!Air Finland flyr der, så da går det nok fint med 757 også ..
1825m er jo littegrann snaut, men så lenge de ikke er helt i max takeoffweight går det nok greit med 738 også ..
SK4773/4774
Tirsdag: 1350 - 1910 Retur: 2000 - 2315
Torsdag: 0700 - 1220 Retur 1310 - 1625
Så ikke helt optimalt for de som vil ha forbindelse innenlands, men med Antalaya kun to timer unna er jo totaltilbudet rimelig bra, synes jeg.
Amadeus laster vel natt til torsdag .. sånne gamle mainframer oppdaterer kun på faste intervaller.
Transferpax bruker nok IST som utgangspunkt sånn sett. Er rett og slett svinbillige innenriks billetter i Tyrkia.
Den flyplassen blir nok bruk av de som primært vil dra til Alanya/Incecum regionen. Side og de andre byene vil bruke AYT som vanlig![]()
SK4773/4774
Tirsdag: 1350 - 1910 Retur: 2000 - 2315
Torsdag: 0700 - 1220 Retur 1310 - 1625
Så ikke helt optimalt for de som vil ha forbindelse innenlands, men med Antalaya kun to timer unna er jo totaltilbudet rimelig bra, synes jeg.
Fungerer jo ganske bra med norsk innelandstransfer hvis man er litt fleksibel, nedover på en tirsdag og tilbake på en torsdag.
Men det er jo selvfølgelig langtfra optimal utnyttelse av hele ferieuker, noe som pleier å være vesentlig for min del.
Alanya
Vi har vært så raske med å legge til Alanya som destinasjon, at ikke alle systemene klarer å henge med. Inntil videre kan derfor Alanya bestilles via telefon 05400
Alah, Filippinene (AAV)
Alamogordo Municipal, Alamogordo, USA (ALM)
Alamosa Municipal, Alamosa, USA (ALS)
Alakanuk, USA (AUK)
Nas, Alameda, USA (NGZ)
Alamos, Mexico (XAL)
Dette må gå ut over billettsalget når ruten ikke kan bestilles på nett.•Ankomstby/flyplass ikke funnet. Kun byer med flyplass kan brukes. Kontrollér navnet og prøv igjen. (10026)
Enda ikke fikset, GZP er ingen destinasjon i Amadeus.
Den dukker opp på sas.no, men med feilmelding når man søker:
Dette må gå ut over billettsalget når ruten ikke kan bestilles på nett.
Ikke helt planlagt dette her, nei.
Den beskjeden er borte nå isåfall - jeg ser den ikke.Det har lenge ligget en beskjed på sas.no om at Alanya foreløpig bare kan bestilles per telefon. Flyplassen kommer ikke opp i andre søkemotorer heller, så SAS tok åpenbart ikke høyde for at destinasjonen ikke er implementert i Amadeus.
Den beskjeden er borte nå isåfall - jeg ser den ikke.
Burde vært mulig å laget en midlertidig løsning for Alanya uten bruk av Amadeus på nett.
Nå er ihvertfall GZP implementert på Flyprat![]()
Ruten forlenges med en ukentlig avgang på søndager - fra 19. august tom. 20 oktober.
Rutetabell fra 19. august:
SK4773 OSL-GZP 06:00-11:20 x7 B737
SK4774 GZP-OSL 12:20-15:35 x7 B737
Siste avgang lørdag 20. oktober er det avgang en time senere.
SAS bliver således det første ruteflyselskab til at beflyve lufthavnen. Det sker to gange om ugen i højsæsonen fra Oslo, hvor et fly af typen Boeing 737-700 på 4 timer og 20 minutter vil flyve direkte til Gazipaşa nær Alanya.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.