• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Opplevelse: Norwegian 787 LH

Det er 787. MAX er ikke klar for levering ennå og vil heller ikke fly OSL-USA. Ihvertfall ikke foreløpig.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Aha, har lest mye om nye ruter nordafor med MAX, tenkte kanskje at denne var en av de.
Er det noe nytt å legge inn bud på oppgradering for Premium?
Tør ikke prøve det sjølv, kan havne baki bussen hele veien og det går ikke, klaustrofob må vite.
 
Reiste nylig med DY7141 fra OSL til BOS på Premium. Må si det var ganske behagelig. Setekonfigurasjonen ligner på Domestic Business Class i USA (f.eks AA), men med betydelig bedre recline. Jeg syntes maten var veldig god (jeg hadde noe laksegreier), selv om serveringen i en sær pappeske var noe rar.

De hadde også god vin, men det var små glass og minimum 15 minutt mellom påfyll. Så etter noen slurker med vin til laksen måtte jeg pent sitte i 20 minutt før jeg fikk nytt glass, selv om jeg prøvde å spørre kabinpersonalet om et lite glass til. Dette ville ikke skjedd med SAS eller AA Business class.

Prisen på ca 5500 kroner én vei syntes jeg var vel verd det, selv om jeg ble litt tørst innimellom.
 
Back
Top