SAS: Alle er velkommen inn i loungen vår!

Re: SAS: Alle er velkommen inn i loungen vår!

Tatt i betraktning ølpriser på OSL, så kan jeg fint ser for meg at dette kan være attraktivt for enkelte (inkl meg selv om jeg skulle være statusløs), men for en vanlig jobbreise ville det ikke vært aktuelt.

Har likevel ikke merket stort til dette, og ser ikke for meg at det blir den store pågangen.

Da blir dette permanent tilbud, som gjelder OSL,CPH (219 NOK/DKK),ARN,GOT (249 SEK),HEL og BRU (28 EUR) - SK/WF/Star avganger samme dag. SAS/Amex co-brandede kortholdere får det til noe lavere pris på SK/WF avganger.
Fortsatt forutsatt av kapasitet.

Noe mer info om prisen for cobrandede kort?

Noe mer info om prisen for cobrandede kort?

Det er bare for DNB sine SAS-Amex, og OSL/CPH 190 ARN/GOT 220 HEL 26 i lokal valuta. Ikke all verden, men greit å ta med - gjelder ikke for evt. gjest kun for kortholder.

Da har denne muligheten eksistert i et år....

.... og alle klagetrollene her inne som fikk lettere hjerteinfarkt ("sterk forringelse av produkt", "charter-svein" osv.) da nyheten ble sluppet i mars i fjor: har klimaet og opplevelsen i loungen blitt drastisk forandret det siste året, i forhold til de foregående årene?

Jeg vil ikke si det. Må nesten si at jeg ikke har merket noen ting faktisk...

Og for øvrig, hva er det DnB driver med? Hvis de skal markedsføre SAS-AmEx kortet sitt med lavere inngangspris i loungen som en "fordel" med kortet bør de gå et par runder til med prissettingen. Virkelig... kr 29!? Hva er det for en rabatt og hvor mange av kundene i (den ønskede) målgruppen til platinumkortet er det som i det hele tatt bryr seg om det? Dette var bare latterlig.

Last edited:

Og for øvrig, hva er det DnB driver med? Hvis de skal markedsføre SAS-AmEx kortet sitt med lavere inngangspris i loungen som en "fordel" med kortet bør de gå et par runder til med prissettingen. Virkelig... kr 29!? Hva er det for en rabatt og hvor mange av kundene i (den ønskede) målgruppen til platinumkortet er det som i det hele tatt bryr seg om det? Dette var bare latterlig.

Haha, får vi med SAS Amex 29 (tjueni) kroner i rabatt for å slippe inn i loungen?? Det har gått meg hus forbi de to årene jeg har hatt kortet. Kanskje ikke så rart at dette ikke er markedsført så hardt i brosjyrene fra DNB? (At DNB ikke tar dette kortet på alvor, vises jo feks ved at jeg per mail i fjor fikk svar fra kundeservice om at "chip er rett rundt hjørnet".)

DNB kunne heller brukt de 29 kronene på å utvikle en skikkelig nettsaldo-løsning for AMEX-kortene. Makan til elendig og utdatert nettsaldo-løsning skal du lete lenge etter..

Haha, får vi med SAS Amex 29 (tjueni) kroner i rabatt for å slippe inn i loungen?? Det har gått meg hus forbi de to årene jeg har hatt kortet. Kanskje ikke så rart at dette ikke er markedsført så hardt i brosjyrene fra DNB? (At DNB ikke tar dette kortet på alvor, vises jo feks ved at jeg per mail i fjor fikk svar fra kundeservice om at "chip er rett rundt hjørnet".)

Fikk også det svare for to måneder siden. Beholder vel kortet så lenge får tatt ut CT i C, men forsvinner fort ellers.

DNB kunne heller brukt de 29 kronene på å utvikle en skikkelig nettsaldo-løsning for AMEX-kortene. Makan til elendig og utdatert nettsaldo-løsning skal du lete lenge etter..

Med fare for at tråden sklir off-topic.. Fullstendig enig! Ta mine 29 kroner og bruk de på å utvikle skikkelige nettløsninger, skikkelige nettsider med tilbud og et kort med chip!

Som FBG vanker jeg på Osl-loungen titt og ofte; den hyggeligste der oppe spør du meg. Der har det vært mulig å kjøpe tilgang i lang tid, men jeg har aldri opplevd full seating.
Det kjøres svært liten (om noen) PR rundt salg av tilgang hverken dit eller til SAS-loungen.
Og takk og lov for det ;)

Er det soverom i business delen av SAS loungen på OSL? En bekjent tenkte å betale seg inn der på søndag, forutsatt at han kan sove noen timer :)

Har aldri sett noe sove-/hvilerom i SAS-business/-gullstua på OSL eller i OSL-lounge.

Har ikke sett noen som har sovet der inne heller, men har sett flere som har sovet i trappa ned til toalettene (samme trapp som går opp til loungen)

Har ikke sett noen som har sovet der inne heller, men har sett flere som har sovet i trappa ned til toalettene (samme trapp som går opp til loungen)

Forrige lørdag hørte jeg snorkelyder i Gullstua rundt 0800 :)

Hvordan er det i biz-loungen lørdag morgen?

Skal en tur til Helsinki på lørdag med 4 timer connection på OSL. Hadde håpet det skulle gå greit å kjøpe tilgang.

Hvordan er det i biz-loungen lørdag morgen?

Skal en tur til Helsinki på lørdag med 4 timer connection på OSL. Hadde håpet det skulle gå greit å kjøpe tilgang.

Skal ikke være noe problem.

Skal reise ARN-OSL og en kollega skal reise ARN-GOT. Vi har god tid på flyplassen og tenkte å jobbe litt i loungen på innenriks. Slipper jeg gjennom billettkontrollen på T4 med utenriks billett?

Hei BandIT!

Er ingen gjennomgang fra T4 til utenriksavdelingen så vidt jeg husker. I så fall må du ut igjen og gjennom Sky City for å komme deg dit..

Tvilsomt..

Kim

Back