Hej
Har et spørgsmål om SAS IC-program for den kommende vinter.
Såvidt jeg ved, vil SAS til den sæson have 7 A343 og 4 A333.
I denne sæson bruges der 5 A343 på de asiatiske ruter, 1 til Beijing, 2 til Bangkok og 2 til Tokyo og Dubai. På ruterne til USA bruges der 4 A333 og 1 A343 på ruterne til USA, hvis jeg har forstået ret.
Til næste vinter vil der være yderligere en rute fra Oslo til Newark, hvilket kræver det 11. fly. Men hvad med Shanghairuten? Den er ca. lige så lang som til Tokyo, så den kan næppe nøjes med en maskine?
Nogle andre ruter der lukkes eller får færre afgange? Eller skulle det være tilfældes, at de øger flåden (man har vel lov at håbe?)
Lars
Har et spørgsmål om SAS IC-program for den kommende vinter.
Såvidt jeg ved, vil SAS til den sæson have 7 A343 og 4 A333.
I denne sæson bruges der 5 A343 på de asiatiske ruter, 1 til Beijing, 2 til Bangkok og 2 til Tokyo og Dubai. På ruterne til USA bruges der 4 A333 og 1 A343 på ruterne til USA, hvis jeg har forstået ret.
Til næste vinter vil der være yderligere en rute fra Oslo til Newark, hvilket kræver det 11. fly. Men hvad med Shanghairuten? Den er ca. lige så lang som til Tokyo, så den kan næppe nøjes med en maskine?
Nogle andre ruter der lukkes eller får færre afgange? Eller skulle det være tilfældes, at de øger flåden (man har vel lov at håbe?)
Lars