Re: SAS innfører paid upgrades på IC-ruter
Da fikk man negativ mail fra Optiontown på retur-flighten (fra M til Y-klasse).
Hørte ikke noe fra dem før jeg måtte stikke til EWR, og da jeg spurte billettkontoret her, sa de bare "Uh, optiontown doesn't work from USA to Scandinavia". Damen i loungen trengte en litt lenger briefing, hun visste ikke hva Optiontown var med det første...
Så kom endelig mailen fra den suspekte tredjepart - ti minutter for seint
-
"Unfortunately, we are not able to provide you with an upgrade for your flight SK910 Newark - Copenhagen, Aug 25 (Booking Reference / PNR-XXXXX). Your Upgrade Price will be automatically refunded to you within 5 business days of your flight departure."
Nå er det slik at jeg ikke finner meg i at Optiontown likevel skal ha de "non-refundable" 6 EUR, når SAS åpenbart har problemer med tjenesten. Jeg prøver SAS CR først, så får vi se...
Men dersom jeg får igjen (alle) penga rimelig kjapt, kommer jeg helt klart til å benytte meg av tjenesten igjen.
Da fikk man negativ mail fra Optiontown på retur-flighten (fra M til Y-klasse).
Hørte ikke noe fra dem før jeg måtte stikke til EWR, og da jeg spurte billettkontoret her, sa de bare "Uh, optiontown doesn't work from USA to Scandinavia". Damen i loungen trengte en litt lenger briefing, hun visste ikke hva Optiontown var med det første...
Så kom endelig mailen fra den suspekte tredjepart - ti minutter for seint

"Unfortunately, we are not able to provide you with an upgrade for your flight SK910 Newark - Copenhagen, Aug 25 (Booking Reference / PNR-XXXXX). Your Upgrade Price will be automatically refunded to you within 5 business days of your flight departure."
Nå er det slik at jeg ikke finner meg i at Optiontown likevel skal ha de "non-refundable" 6 EUR, når SAS åpenbart har problemer med tjenesten. Jeg prøver SAS CR først, så får vi se...
Men dersom jeg får igjen (alle) penga rimelig kjapt, kommer jeg helt klart til å benytte meg av tjenesten igjen.