SAS interkontinental

Jeg snakker om DET ÅRET vi hadde kun to fridager mellom øktene, og det var ifjor. Det var svært lite motstand fra SAS da forningene krevde min. tre dager. Selv SAS så hvorhen det bar. Den statistikken du ser på gjelder idagens situasjon. Og den tar ikke hensyn til fravær som "unfit for flight", men kun egenmelding/sykemeldingsbasert fravær.
 
Jeg snakker om DET ÅRET vi hadde kun to fridager mellom øktene, og det var ifjor. Det var svært lite motstand fra SAS da forningene krevde min. tre dager. Selv SAS så hvorhen det bar. Den statistikken du ser på gjelder idagens situasjon. Og den tar ikke hensyn til fravær som "unfit for flight", men kun egenmelding/sykemeldingsbasert fravær.

Jo, men du begynner innlegget med å svare på om det er høyre fravær for langrute piloter en kortrute piloter. Du skriver "ja, mer på langrutene en på kortrutene"
Det er feil, og det har aldri vært riktig om du ser på tallene.
I alle fall ikke de til enhver tid gjeldende tall, som kommer fra HMS.
 
Back
Top