Er det snakk om å fase inn den siste 340 som ble parkert?
Neppe. Les post 14.
Last edited:
Er det snakk om å fase inn den siste 340 som ble parkert?
SAS øger USA-kapacitet med 30 %
Når sommerfartplanen træder i kraft i slutningen af marts måned, vil SAS øge trafikken til Nordamerika med omkring 30 %. Selskabet har to langdistancefly på salgslisten, mens ni fly skal gennemføre sommerfartplanen.
http://www.boarding.dk/newselement.cfm?nNewsArticleID=24090
http://boarding.no/art.asp?id=40655
Endelig svarer SAS paa konkurranse med aa oeke frekvensen! I like it![]()
Når markedet snur om et år eller halvannet, så er SAS IC historie.
Du får forsåvidt mene hva du til Someone, men jeg synes det er bra at SAS også øker i år selv om kapasiteten til New York blir økt med over 25% mot 2009 på grunn av Delta.
Vet ikke hvor du har dette fra, men de signalene jeg har fått med meg er stikk motsatt.
I fjor sommer hadde SAS 39 (?) ukentlige til USA .. i år blir det kun 35 .. på tide at det snur.
Vet ikke hvor du har dette fra, men de signalene jeg har fått med meg er stikk motsatt.
Fra vår basesjef Bjørn S. Han tror ikke at vi flyr IC fra neste sommerprogram, og flere med ham deriblant jeg.
Med den økonomien det tilsynelatende er i SAS IC om dagen så er nedleggelse av IC nesten uunngåelig.
Da hadde man også København-Seattle? SAS flyr hver USA-rute daglig gjennom hele sommerprogrammet, noe jeg slettes ikke hadde forventet med økt konkurranse og færre fly.
Problemet er at SAS enten skal skrue op for deres IC produkt, med mere equipment, eller alternativt lukke det ned. Som det er nu er produktet næsten for småt til at tjene penge på.