Skal HB-JJA bygges om til å ta 60 seter ? Mulig det har vært nevnt før, men eg ser det ikje.
Skylder på mine 47 år gamle øyner
Minnes det var snakk om 60 Go (økonomi) seter, og resten (12?) Business...
Så vidt jeg husker er det 20 business og 60 economy.
Og jeg spørger mig selv, hvor interessant det så er at rasle over
Atlanten i en 737 i den configuration?
Så vidt jeg husker er det 20 business og 60 economy.
Ser ikke den helt store forskjellen. Har reist til NY en gang på "Go" og kan ikke tenke meg at det er mindre komfortabelt på en 737.
Du har muligvis ret i, at der ikke er den store forskel på economy! Det skal lige tilføjes, at jeg er A330/340 ignorant! Men hvad med business class? Jeg går ud fra, at de (Privatair) beholder den nuværende type ikke-helt-flatbed sæde på business?? Du kan så spørge dig selv: Hvad ville du vælge, hvis du skulle flyve business f.eks. EWR-CPH og have frit valg mellem 737'eren og en upgraded A 330?
Selv sov jeg mye bedre i BBJ'en enn i 330'en ...
Selv sov jeg mye bedre i BBJ'en enn i 330'en ...
B738 ersätter under tiden den andra byggs om (från helbusiness till 20 business och 66 plus).Ifølge Sas's hjemmeside er B737-700 fra Privatair på SK901/902 udskiftet med en normal 737-800. Nogle som ved hvorfor, og er der tale om en fejl?
Ifølge SAS's hjemmeside er B737-700 fra Privatair på SK901/902 udskiftet med en normal 737-800. Nogle som ved hvorfor, og er der tale om en fejl?
http://www2.privatair.com/aircraft/bbj2-lufthansa-32c-60y
Da er det en BBJ2, og ingen 737-800, noe som virker mye mer realistisk.