SAS IC sommerprogram 2010

FlightDeck

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Rutetabell for SAS interkontinental sommerprogrammet 2010:

  • Stockholm-New York - fra 5 til 7 ukentlige
  • Stockholm-Chicago - fra 5 til 7 ukentlige
  • København-Chicago - fra 6 til 7 ukentlige
  • København-New York - fra 6 til 7 ukentlige
  • København-Washington D.C. - fra 5 til 7 ukentlige
  • København-Tokyo - fra 6 til 7 ukentlige
  • København-Beijing - fortsatt 7 ukentlige
  • København-Bangkok - fortsatt 6 ukentlige (ikke onsdager)

(København-Dubai tar sommerpause, men begynner igjen 28. oktober med tre ukentlige flyvninger).
 
Last edited:
Re: Sviktende salg - SAS IC kansellerer rundt 40 avganger i jan og feb

Det skulle vel bety netto 5 flere ukentlige flygninger det. Betyr det ett nytt fly inn?
 
Re: Sviktende salg - SAS IC kansellerer rundt 40 avganger i jan og feb

Det er vel nesten helt likt som i fjor? Eller var BKK kun 5 ukentlige da?

Jeg vet ikke når det gjelder BKK, men programmet er vel ganske likt. Jeg var uansett litt spent på hvordan SAS ville løse det med to mindre A340-maskiner sammenliknet med i fjor sommer.

Nedleggelsen av CPH-DEL (gikk dog aldri sommer), CPH-SEA, ARN-PEK og ARN-BKK, samtidig som CPH-DXB ikke går om sommeren, gjør det likevel mulig å få en så god tidtabell på gjenværende ruter som det SAS nå presenterer.
 
Re: Sviktende salg - SAS IC kansellerer rundt 40 avganger i jan og feb

Jeg vet ikke når det gjelder BKK, men programmet er vel ganske likt. Jeg var uansett litt spent på hvordan SAS ville løse det med to mindre A340-maskiner sammenliknet med i fjor sommer.

FBU4EVER sa i en post for noen uker siden at det gikk rykter om at 1 stk maskin skulle inn igjen.
 
CPH-NRT skulle meget gerne være daglig fra april og frem?

Du har rett. København-Tokyo skal gå daglig. Jeg oppdaterer den første posten.

Hvordan skal SAS klare denne økningen uten et ekstra fly?
 
Hvordan skal SAS klare denne økningen uten et ekstra fly?

Vi opererer dagens rutenett med 8 maskiner. En niende står til enhver tid til vedlikehold i MAD. Dette vedlikeholdsprogrammet skal visstnok være ferdig i mars en gang, og da opererer vi 9 maskiner.
 
SkyWorks Retained To Remarket Two A340-300 Aircraft
Greenwich, CT, January 14, 2010, SkyWorks Leasing, LLC has been engaged by Scandinavian Airlines System, Denmark-Norway-Sweden (“SAS”) to remarket two A340-313 aircraft (s/n 413 and 450) for sale or lease. The CFM56-5C4 powered aircraft were built in 2001/2002 respectively and are available for delivery in the 1st and 2nd quarters of 2010. The disposal of the aircraft is in line with SAS’ fleet reduction program announced in early 2009.


C/n 413 = LN-RKF och c/n 450 = OY-KBM
 
SkyWorks Retained To Remarket Two A340-300 Aircraft
Greenwich, CT, January 14, 2010, SkyWorks Leasing, LLC has been engaged by Scandinavian Airlines System, Denmark-Norway-Sweden (“SAS”) to remarket two A340-313 aircraft (s/n 413 and 450) for sale or lease. The CFM56-5C4 powered aircraft were built in 2001/2002 respectively and are available for delivery in the 1st and 2nd quarters of 2010. The disposal of the aircraft is in line with SAS’ fleet reduction program announced in early 2009.


C/n 413 = LN-RKF och c/n 450 = OY-KBM

Sørgeligt - så enkelt kan det siges... Skal vi gætte på at SAS når markedet vender kommer til at stå og mangle disse fly.
 
Det gjorde de vel for syv år siden.;)Tipper vi ser både Feel og Norwegian til NYC fra OSL før vi ser SAS.

Vi kommer ALDRI til å se SAS IC på OSL. Kun som en følge av en diversion eller lignende!

Sørgeligt - så enkelt kan det siges... Skal vi gætte på at SAS når markedet vender kommer til at stå og mangle disse fly.

Når markedet snur om et år eller halvannet, så er SAS IC historie.
 
Vi kommer ALDRI til å se SAS IC på OSL. Kun som en følge av en diversion eller lignende!



Når markedet snur om et år eller halvannet, så er SAS IC historie.
Og da trer vel du inn i pensjonstiværelsen, eller skal du fly griser for Norwegian i noen år?:colgate:
 
Vi opererer dagens rutenett med 8 maskiner. En niende står til enhver tid til vedlikehold i MAD. Dette vedlikeholdsprogrammet skal visstnok være ferdig i mars en gang, og da opererer vi 9 maskiner.

Er det snakk om å fase inn den siste 340 som ble parkert?
 
Back
Top