BU662
critical mind
Re: SAS gjeninnfører bonuspoeng i Norge i dag (26/2/13)
:crowded
Det ene er salgsprisen, det andre er faktum at dersom man gir en antall poenger ut, sa er dette en indirekt rabatt. Sa selv om na alle betaler mere, sa fa dette ene kundegruppe na en betydelig rabatt.
Noen mener at det er smart, clever eller noe.
Dersom man som privat-man bryter loven, og man blir dömt, sa er man en dömt forbryter. Man risikerer fengsel og/eller bot. Det hva SAS risikerer her er heile 10% av arsomsettning. Dömt for regel-overtredelse er man jo fra för, sa er det ikke noe nytt...
Dersom SAS blir dömt til bot her, kan det snart bli gigant-bot. Og da stiller jeg meg meget tvilende at selskapet vil overleve dette!
:crowded
Dette har du sagt et par år nå, hvorfor er de nærmere nå enn tidligere?
Tvert om, SAS har lagt om prisstrukturen på norsk innenriks, prisene er høyere enn på lenge, og det er "umulig" å få billige billetter i siste liten.
Plutselig tar man 1000kr mer pr passasjer pr strekning, dersom man ikke har bestilt i god tid.
Prisene har faktisk endret seg såpass mye at bedriften jeg jobber i har fått nye føringer for bestilling av billetter.
Det ene er salgsprisen, det andre er faktum at dersom man gir en antall poenger ut, sa er dette en indirekt rabatt. Sa selv om na alle betaler mere, sa fa dette ene kundegruppe na en betydelig rabatt.
Noen mener at det er smart, clever eller noe.
Dersom man som privat-man bryter loven, og man blir dömt, sa er man en dömt forbryter. Man risikerer fengsel og/eller bot. Det hva SAS risikerer her er heile 10% av arsomsettning. Dömt for regel-overtredelse er man jo fra för, sa er det ikke noe nytt...
Dersom SAS blir dömt til bot her, kan det snart bli gigant-bot. Og da stiller jeg meg meget tvilende at selskapet vil overleve dette!