Når jeg kjøper billetter på sas.no får jeg opp en "knapp" som heter forhåndsbestill måltid. Er dette noe som kommer? Når jeg går inn på det får jeg kun setevalg og ekstra bagasje...
Funker kun for å bestille frokost (på flygninger før kl. 9) tror jeg. Uansett en dårlig deal da du ikke får igjen pengene hvis du endrer, kansellerer eller oppgraderer.
Det dukket plutselig opp en melding i Myflights-appen om en endring i en booking jeg har. Under den grønnfargen stod det tidligere "no restrictions".
Noen anelse om hvorfor? Den er booket som business saver, så den har vel alltid hatt restriksjoner? Ikke at det gjør så mye, ble mest nysjerrig.
Er det noen byer i Europa SAS flyr til hvor flyplassen ligger så sentralt at en dagstur er ok? Har flyskrekk og fortsetter å øve, tenkte derfor å benytte meg av bonusbilettsalget til å få trent litt ekstra...![]()
Fra toppen av hodet.
Amsterdam, Hamburg, London, Stockholm, Kjøbenhavn, Frankfurt, Munchen, alle disse har relativt korte forbindelser inn til byen. Om du slenger på en mellomlanding, så er Bremen et godt alternativ, da får du flydd litt "smårusk" også!
Tusen takk! Hvis du med smårusk mener småfly så står jeg over... Jo større jo bedre...![]()
Om jeg booker SAS Go Light som sølv medlem, får jeg 1 stk innsjekk baggasje pga status? Ser ingen grunn til å booke Go som sølv, om jeg kan booke Go Light. Trenger bare et kolli.