SAS forsinkelser/kansellerte IC avganger (oversikt/status)

Ser også at det var en del forsinkelser tidligere denne uka, rettere sagt på mandag:
SK984 NRT-CPH 5,5 timer forsinket.

Den var planlagt med 5.5 delay begge veier grunnet thypoon varsel.
De andre vites ikke, sikkert god gammel snag

Gårsdagens SK 936 ble dessverre innstilt. Noen som vet om de har klart å få -KBM tilbake igjen til København? Eventuelt hva som er gale med godeste Astrid Viking :)?

Har en kollega som kom gjennom telefonen min her nå med bønn om hjelp. Hadde tatt inn på hotell nå i natt for natten for egen regning. Står visst fast i Tokyo etter kansellert fly i morges!?

Noen som vet noe?

Ja, var motorskifte på A340 i CPH, så flyvningen til Tokyo og returen ble kansellert.

Iflg SAS skulle alle ombookes med andre selskap..

Kim

Ja, var motorskifte på A340 i CPH, så flyvningen til Tokyo og returen ble kansellert.

Iflg SAS skulle alle ombookes med andre selskap..

Kim

Kjenner ikke hendelsesforløp bortsett fra at jeg har måttet booke om noen møter i Baltikum i morgen og at han fortsatt er fast i Tokyo. Han nevnte at det fra SAS sitt kundesenter hadde blitt besvart med at de hadde flere problemer med andre IC ruter de siste dagene og at de beklaget på det sterkeste.

Re: SK907/25NOV

Utifra FR24 så står RKO på bakken på CPH. OY-KBC som skulle fly 907 er på vei som 909, gjetter på at RKO fikk problemer og KBC ble satt inn til å gå fra København fremfor Oslo.

Problemer med RKH? SK944 ble innstillit i går, og LN-RKH har stått stille siden i går. Dette var vel siste flyvning før den skulle til ombygning også.

Problemer med RKH? SK944 ble innstillit i går, og LN-RKH har stått stille siden i går. Dette var vel siste flyvning før den skulle til ombygning også.
Ble innstillit igjen i natt. LH-RKH er fremdeles i ORD.
I følge Widerøe var det teknisk i natt, og "Skade på fly som har oppstått på bakken" i går natt.

Har sett bilder fra 'åstedet' .. det der er noe som får enhver som jobber med ramp safety til å gråte blod ....

Mener å ha lest nylig at i stedet for å holde på med dette barnslige 'jeg vet hvorfor ædda bædda'-greiene, så burde man heller holde kjeft? ;)

Tar den :) Men jeg kan ihvertfall si såpass at en varmeslange ikke bør parre seg med en flymotor. ;)

Back