SAS forsinkelser/kansellerte IC avganger (oversikt/status)

Og da var SXSW kansellert, så da blir det neppe noen direktefly til Austin, selv om det bare er noen dager til avreise ....

SK945 ser ut til å ha utfordringer i dag. Foreløpig info er New Info 1020, som jo er avgangstid. Servicedesken hadde ingen info.
Skal egentlig flys av LN-RKR, står det. Er det snag på den, muligens?
Noen som vet noe om hva som skjer?

Ligger an til en lang dag på ARN....

Hm.... spennende med SK946 på søndag da. Jeg booket meg på den tidligere i dag, og da stod det advarsel om disruptions, men de er borte nå. Så da må de vel ha funnet ny balje for SK946 den 8/3. De har vel noen å ta av nå

Jøssogball... så nå at SK946 går til ARN. Trodde den gikk til CPH jeg. En digresjon bare

Last edited:
Hm.... spennende med SK946 på søndag da. Jeg booket meg på den tidligere i dag, og da stod det advarsel om disruptions, men de er borte nå. Så da må de vel ha funnet ny balje for SK946 den 8/3. De har vel noen å ta av nå

Jøssogball... så nå at SK946 går til ARN. Trodde den gikk til CPH jeg. En digresjon bare

Ja, det er SK944 som går til CPH.

Hmm... SE-RSB står i Washington sedan igår kväll, så SK926 ställdes igår, och så även SK925 idag. Men även SK943/944 är inställda idag, trots att SE-RSA landade på Kastrup som vanligt.

Ser ut som dagens SK903 ARN-EWR bare kom seg til OSL?

Den sto som "Diverting to Oslo" fra like etter take off. Noe planlagt, vil jeg anta?

SK907 er kansellert i dag, så kanskje de er "slått sammen"?

Står med avgang fra OSL igjen klokken 1300. Virker som 903 og 907 er slått i sammen ja? Hadde vel hatt noen strafferunder for å dumpe fuel hvis det ikke var planlagt.

Går da SK907 til ARN for og ta med passasjerer. Som sist når SK907 ble kansellert da kom SK903 til OSL og videre til EWR.

Det ser ut som 908 også er kansellert i dag (dvs den som skulle vært på OSL i morges). SK907 er satt opp med avreise 13.00 nesten to timer forsinket.

Det ser ut som 908 også er kansellert i dag (dvs den som skulle vært på OSL i morges). SK907 er satt opp med avreise 13.00 nesten to timer forsinket.

SK908 går vel ikke på tirsdager (ankomst OSsl onsdag morgen) akkurat nå. Og således ikke kansellert vel ;)

RKO skal fly SK907 ser det ut som. Den har stått på OSL siden i går. Så enten er det noe teknisk eller så venter de på å få sendt noen passasjerer over fra ARN før de drar. Og det forklarer forsinkelsen. Skulle jeg tro?

Last edited:
Back