Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Ser det er LN-RKH som står på OSL med trøbbel...
SK908 ble kansellert fredag (LN-RKN) og maskinen ble stående ett døgn på Newark. Kollega ble ombooket til Lufthansa neste dag, andre fikk visst vente til 908 på søndagen da lørdag var fullt.
RKP er vel avianca-maskinen? Den må gjerne bli stående![]()
Er ikke RKP ex LAN-CHILE?
Men til noe helt annet, jeg har lagt merke til at denne tråden ligger her (småprat) og den tilsvarende Norwegian-tråden ligger på "flyforum".
Det er vel neppe hensiktsmessig.
SAS har nå to fly stuck i HKG med motorproblemer. LN-RKR har stått der i tre dager og nå står LN-RKP der også
Og hvorfor ser vi ingen Kjos-fast artikler med Preben fra Rykkinn på VG?
Sannsynligvis fordi Preben fikk ordnet alternativ flyvning før han rakk å slå nummeret, som du også kan lese i postene over.
Jeg ser den, men det er jo en fantastisk agurknyhet som skaper klikk før ferien setter inn.
Og du biter på .... :stir![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.