Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Originally posted by fokkeren
Den utalelsen står til stryk,og vil selsagt skape dårlig reklame for SAS og unødig enkstelse for paxen.
Originally posted by imm
Det høres rart ut om deler av propellen kom inn i flyet, uten at det satt noen der. Flyet var jo fullt.
Originally posted by ENGM RAMP
I VG har Widerøe ifølge Rickard Kongsteien hatt DAsh 8-400 siden 1993! DET er godt gjort det....
Originally posted by ENGM RAMP
I VG har Widerøe ifølge Rickard Kongsteien hatt DAsh 8-400 siden 1993! DET er godt gjort det....
Originally posted by M609
Er det bare meg, eller virker det som Dash-8 har litt dårlig design på låsing av MLG?
Er ikke første gang vi ser en dash som støtter seg på vingespissen........
Originally posted by ENGM RAMP
sa jeg noe om tv?i VG står det så....
Originally posted by spikeld
Må jeg få lov til å understreke om at jeg pr. mail nu havet bedt hele Widerøes ledelse om en redgjørelse og begrunnelse for at de fremdeles bruker Q400-maskinen, som helt åpenbart er til enhver store helserisiko å bruke, AT REDGJØRE for sitt synspunkt...
Regner med å en del interessante (bort-) forklaringer nå.....
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.