Originally posted by dc-8-63
Jeg tror absolutt ikke det er for mange seter...jeg tror DXB lett undervurderes som hub i dag og ikke minst i morgen.....se paa veksten i India....det er lett aa se DXB utvikle seg som hub for mye i India.....og en atraktiv en ogsaa....
Hver Weekend har vi Charter med A321 AAR-TFS(tenerife)Originally posted by LN-MOW
CPH-DXB er 4821 km .. saa det blir nok litt tight for en -800. Man maa nok bruke en av de nye -700'ene til SAS Braathens hvis man vil litt 'aa gaa paa'.
Originally posted by sk931
Mig bekendt flyver baade LX og LH med A330/A340 til DXB
Hilsen
Ole
Originally posted by brendas
Det går fint om en laster inn kun pax, men en A321 vil slite mer om en prøver å fly med en last som består av noe annet/mer enn 184 pax...
Originally posted by CK
Trety: jeg tipper Airliners.net har hentet sine range-tall fra Airbus, og min erfaring er at de range-spesifikasjoner som produsentene gir er ønsketenkning i forhold til det som faktisk er tilfelle i den virkelige verden, når man skal ha med bags, man skal ha fuel for alternates etc etc. Da jeg som rutesjef i WF viste Bombardiers range-kart for Q400 til gutta på navigasjon fikk jeg nesten hånlatter tilbake![]()
Originally posted by Superhai
Hvis det blir til DXB fra CPH så er det med A319 det er jeg rimelig sikker på.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.