0 -null- fra TOS. Piss meg i øret SAS
Det er vel strengt tatt bedre, enn å pisse i egen bukse ved å åpne ruter fra steder med begrenset etterspørsel.....i den antagelse at markedsavdelingen til SAS sitter på brukbare tall, og at de også vet hvor den ledige kapasiteten (fly og mannskap) befinner seg.
I andre tråder kritiserer vi ledelsen i SAS for å være for dårlig, men når de handler fornuftig, ved å ikke åpne nye ruter fra TOS eller ikke mange nok fra TRD så kritiserer vi den for å bruke hodet ved å ikke åpne ruter der det ikke er marked for det.0 -null- fra TOS. Piss meg i øret SAS
I andre tråder kritiserer vi ledelsen i SAS for å være for dårlig, men når de handler fornuftig, ved å ikke åpne nye ruter fra TOS eller ikke mange nok fra TRD så kritiserer vi den for å bruke hodet ved å ikke åpne ruter der det ikke er marked for det.
Helt enig i det. Bør likevel påpekes at Trondheim-Malaga nettopp ble åpnet, i tillegg videreføres fjorårets ruter fra Trondheim til Barcelona og Nice ved siden av Alicante-ruten.
Rutene med størst potensiale er Pristina og Lisboa(aldri skjønt hvorfor ikk DY har kjørt på denne).
"pis mig i øret"... et uvurderligt udtryk, som jeg kun troede eksisterede på dansk. det er jo næsten smukt.![]()
For de destinasjonene jeg ikke allerede har reist til så er det kun én flight og det midtukes. Altså ikke noe for helgeturer. Hvem bruker 8 dager (6 feriedager) på en reise til Pristina liksom?![]()
Man kan vel sige det samme fra alle danske provinslufthavne....Intet nyt.
Bortset fra bll-osl findes der vel ingen SAS ruter fra jylland til andet end cph?
Ikke mærkeligt at KLM har mere end halvdelen af deres danske omsætning fra Jylland, at Norwegian, Ryanair, Turkish med flere har travlt fra BLL, AAL og AAR...
I Norge findes der mange SAS ruter fra provinsen til udlandet, fra Sverige findes en del fra Gøteborg.... Så det er vel Danmark uden for CPH som mangler mest
Ja man kan undrer sig lidt over hvorfor hovedparten af den danske befolkning ikke bliver tilgodeset, når de er med til at betale for selskabet videre eksistens. Det er åbenbart mere vigtig at tilgodese finnerne med nye udenrigsruter og enda for mine penge:headbang
Vores SAS min bare røv:mol
Ja man kan undrer sig lidt over hvorfor hovedparten af den danske befolkning ikke bliver tilgodeset, når de er med til at betale for selskabet videre eksistens. Det er åbenbart mere vigtig at tilgodese finnerne med nye udenrigsruter og enda for mine penge:headbang
Hvis jyderne kunne blive enige om en velplaceret lufthavn i det østlige midtjylland, så kunne det være, at SAS (og andre) ville lave satsninger der modsvarer Göteborg![]()
Man kan vel sige det samme fra alle danske provinslufthavne....Intet nyt.
Bortset fra bll-osl findes der vel ingen SAS ruter fra jylland til andet end cph?
Ikke mærkeligt at KLM har mere end halvdelen af deres danske omsætning fra Jylland, at Norwegian, Ryanair, Turkish med flere har travlt fra BLL, AAL og AAR...
I Norge findes der mange SAS ruter fra provinsen til udlandet, fra Sverige findes en del fra Gøteborg.... Så det er vel Danmark uden for CPH som mangler mest
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.