Ja, jeg skjønner heller ikke helt den der. Må da være lurere steder å sette inn kapasiteten enn 2x ukentlig OSL-TXL
Det blir tre ganger ukentlig - fredag, søndag og mandag

Ja, jeg skjønner heller ikke helt den der. Må da være lurere steder å sette inn kapasiteten enn 2x ukentlig OSL-TXL
Det blir tre ganger ukentlig - fredag, søndag og mandagLitt interessant at SAS nå skal konkurrere mot "de store" på Berlin.
Hvem bruker 8 dager (6 feriedager) på en reise til Pristina liksom?![]()
Den var ganske uforståelig for meg også. SAS fikk det ikke til til TXL med daglige flighter da det var mindre konkuranse enn nå. Hva er det som får dem til å tro at de plutselig skal lykkes nå?Hvilken fløte er det egentlig SAS skummer ved å fly OSL-BER? Prisene mellom Oslo og Berlin er allerede veldig lave. Dette blir i direkte konkurranse med Air Berlin, som flyr OSL-TXL 3x daglig i sommersesongen og kommer til å slå SAS både på pris, service og frekvens. I tillegg kommer Norwegian som flyr 2x daglig og Ryanair som flyr daglig mellom Moss og Berlin. Og alle de nevnte selskapene har mye lavere kostnader enn SAS. Jeg forstår virkelig ikke hva SAS holder på med her...
Den var ganske uforståelig for meg også. SAS fikk det ikke til til TXL med daglige flighter da det var mindre konkuranse enn nå. Hva er det som får dem til å tro at de plutselig skal lykkes nå?
Dette er jo en low yield rute med overkapasitet? De gangene jeg har reist med DY til Schønefeldt har det iallefall vært god plass.
Med to ukentlige avganger er det neppe det som er tanken.Det kunne måske have lidt at gøre med Lufthansa's opgradering af lufthavnen i forbindelse med overgang fra TXL til BER, så den bliver et alternativ til FRA, MUC og DUS, hvis man skal videre?
Selv om det bare er en direkteflight i uken (tirsdager), kan man jo fly via København på onsdager og lørdager, via Stockholm på torsdager og søndager og via Göteborg på torsdager.
Haha, sjekket det med SAS. Det var billigere med en tur til Sør-amerika.Selv om det bare er en direkteflight i uken (tirsdager), kan man jo fly via København på onsdager og lørdager, via Stockholm på torsdager og søndager og via Göteborg på torsdager.
Elendig satsing fra TRD, men vi er vel vant til det... blir vel noen CRJ900-turer til CPH også i nærmeste fremtid.
Haha, sjekket det med SAS. Det var billigere med en tur til Sør-amerika.![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.