SAS A321ceo flåte

Re: SAS A321ceo flåte

I sommer er 321ceo satt i trafikk på beskostning av 319ceo som har stått parkert OSL siden 4.juli og crew situasjonen. 319 har for liten kapasitet på noen ruter. Noen konverterings kurs fra 737 til 320 er utsatt. Derfor også at 737ene er busy i sommer i motsetning til forsommeren.

Marginalkostnaden på de siste 20 setene må da være skyhøy om man sammenligner med en 320neo?
Så er selvsagt kapitalkostnaden en helt annen.

Igår var 2 av SAS A321CEO samtidigt på ARN vid 17-18 tiden
Innan pandemin brukade väl SAS flyga CPH-LPA med A321CEO ibland

Last edited:

Så vidt jeg har kunnet se har SAS kun hatt en 321 i luften så langt i dag. OY-KBE som har fløyet ARN-CPH-OSL og er nå på vei ned til CPH igjen.

Så vidt jeg har kunnet se har SAS kun hatt en 321 i luften så langt i dag. OY-KBE som har fløyet ARN-CPH-OSL og er nå på vei ned til CPH igjen.

Alle 3 aktive har fløyet i dag. Så du må se igjen [emoji6]

Ah. Henger sikkert sammen med at jeg bare har sett én i lufta hver gang jeg sjekket FR24.

Men hvertfall ingen A321 som har vært på langtur til sydligere strøk i dag. Kun hovedstadstriangelet.

Är det byte av uppställningsplats? Eller dags för utrangering? Jag tror knappast att maskinen ska tillbaka i trafik, eller?
Något du känner till?

Var i MAD for C(?)-sjekk. Så da skal den enten tilbake i trafikk eller leveres tilbake til eier. Mulig denne også skal bli frakter. Vi får se ..

Gjetter på ut av flåten, ettersom SAS logoer var fjernet. Dette er vel også eneste 321 med nye farger?

Var i MAD for C(?)-sjekk. Så da skal den enten tilbake i trafikk eller leveres tilbake til eier. Mulig denne også skal bli frakter. Vi får se ..

Tilbake til eier , det er normalt at tilbakelevering gjøres ex - C-sjekk.

Back