Røros, Norport og Nordic Aero fusjonerer - Aviator -> Aviator Nyheter

Re: Røros, Norport og Nordic Aero fusjonerer

Er det naturlig å tro at Aviator vurderer andre stasjoner også?
 
Re: Røros, Norport og Nordic Aero fusjonerer - Aviator

Med den økonomien Aviator har er det vel kanskje bare et spørsmål om tid før de forsvinner helt.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Re: Røros, Norport og Nordic Aero fusjonerer - Aviator

Tror KLM- tapet svir mer enn smør på brødskiven.
Med den økonomien de har i dag og fremtidsutsiktene inn i 2018 kan dette tapet være avgjørende. De stiller også svakere i fremtidige anbudsrunder jo mindre volum de har. Kun SVG, BGO og TRD Aviator har et bærekraftig volum etter 1. April.
 
Re: Røros, Norport og Nordic Aero fusjonerer - Aviator

Hvordan går det egentlig med Aviator om dagen? Har hørt mange rykter etter nedleggelsen av OSL...
 
Re: Røros, Norport og Nordic Aero fusjonerer - Aviator

Tror de sliter veldig på OSL, FR insjekk åpna 40minutter forsinket i dag grunnet mangel på personell.
 
Re: Røros, Norport og Nordic Aero fusjonerer - Aviator

Tror de sliter veldig på OSL, FR insjekk åpna 40minutter forsinket i dag grunnet mangel på personell.

Vil tro det er på grunn av kaoset på OSL de siste dagene...Mange som må gå overtid osv.
Samt at Domestic Transfer har slitt ut mang en sjel som jobber med bagasje i det ganske land det siste året, også på Oslo. Nå har Aviator på Oslo ikke så mye med DT å gjøre, men LÆL!
 
Re: Røros, Norport og Nordic Aero fusjonerer - Aviator

Tror de sliter veldig på OSL, FR insjekk åpna 40minutter forsinket i dag grunnet mangel på personell.
En i utgangspunktet liten operasjon, og mange fly forsinket inn, som igjen medfører at folk kommer sent ut igjen fra gate til innsjekk... You do the math...
 
Re: Røros, Norport og Nordic Aero fusjonerer - Aviator

På Røros leverer Røros Flyservoce fortsatt handling for WIderøe og alt annet som måtte komme til Bergstaden.
 
Re: Røros, Norport og Nordic Aero fusjonerer - Aviator

Det verkar som att Aviator har enorma problem även på Arlanda på senare tid, och förra lördagen kunde man inte lasta av ankommande flygplan pga personalmangel på kvällen. 2500 bagage fick köras med taxi/transport hem till passagerarna under veckan.

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=103&artikel=6898970

Och detta är inte enda gången, även nu i helgen hade de stora problem och har haft ofta de sista månaderna. Något är det som är riktigt galet...
 
Re: Røros, Norport og Nordic Aero fusjonerer - Aviator

Ryanair går over til Menzies på OSL 1. April
Da legger samtidig Aviator ned driften på osl.
 
Re: Røros, Norport og Nordic Aero fusjonerer - Aviator

At Ryanair går til Menzies er i denne omgang et resultat av at Aviator legger ned på OSL, ikke omvendt. Er forøvrig flere som må finne nytt handlingselskap, bl.a. Iberia, Vueling, BlueAir og LOT. KL/AF startet baletten med å gå til SGH.

Ryanair sin overgang er i grunnen den jeg er mest spent på siden de har litt "særegne" rutiner, og manuelt loadsheet. Ryanair er slikt sett det "mest spesielle" Aviator har i dag... Samtidig er de også selskapet med de tydeligste reglene og rutinene, så det blir på den måten også det enkleste selskapet så lenge alle får korrekt opplæring i hva som gjelder...
 
Re: Røros, Norport og Nordic Aero fusjonerer - Aviator

At Ryanair går til Menzies er i denne omgang et resultat av at Aviator legger ned på OSL, ikke omvendt. Er forøvrig flere som må finne nytt handlingselskap, bl.a. Iberia, Vueling, BlueAir og LOT. KL/AF startet baletten med å gå til SGH.


Så LOT må bytte før de i det hele tatt rakk å starte?

Hva er da igjen av Aviator rundt omkring da? Dette må jo i ettertid fremstår som en særdeles mislykket fusjon av tre selskaper når resultatet ble at omtrent alt forvitret?
 
Re: Røros, Norport og Nordic Aero fusjonerer - Aviator

Så LOT må bytte før de i det hele tatt rakk å starte?

Hva er da igjen av Aviator rundt omkring da? Dette må jo i ettertid fremstår som en særdeles mislykket fusjon av tre selskaper når resultatet ble at omtrent alt forvitret?

Nå har de virksomhet på de fleste andre flyplasser i norden, så noe må de jo gjøre bra.
 
Back
Top