I min optik mangler der en morgenafgang fra BLL for Business segmentet /
Mener dog, som jeg har nævnt tidligere, at det efterhånden er mere oplagt for Sun-Air at skifte deres aftale med British Airways ud med en med SAS. Deres rutenetværk passer godt, her på denne rute ville man så få to afgange rettet direkte mod dem hvor tiden er vigtig og en middagsafgang for dem, hvor prisen måske betyder mere, en afgang som førstnævnte gruppe også ville kunne benytte.
Hvorfor skulle de dog det? De har et fremragende produkt, og de tjener penge på deres niche-ruter. Samarbejdet med BA lader til at fungere fint. Why fix it, if it ain't broken?
Vet vi noe mer om ATR-ene som skal brukes? Er det en liknende avtale som SK og QI har om de 4 CRJ? Blir det SK livery?
SAS to Start Copenhagen – Billund from Aug 2012
by JL
Update at 0120GMT 28JUN12
SAS starting 13AUG12 is introducing Copenhagen – Billund, which will offer up to 5 daily flights on weekdays, on board CRJ200 by Cimber Sterling.
Schedule:
SK1281 CPH0800 – 0850BLL CR2 x67
SK1281 CPH0905 – 0955BLL CR2 67
SK1283 CPH1225 – 1315BLL CR2 x7
SK1285 CPH1515 – 1605BLL CR2 x6
SK1287 CPH1840 – 1930BLL CR2 x67
SK1289 CPH2245 – 2335BLL CR2 x6
SK1280 BLL0630 – 0720CPH CR2 x7
SK1282 BLL0920 – 1010CPH CR2 x67
SK1282 BLL1025 – 1115CPH CR2 67
SK1284 BLL1345 – 1435CPH CR2 x7
SK1286 BLL1635 – 1725CPH CR2 x6
SK1288 BLL2000 – 2050CPH CR2 x67
SK1289 begins from 12AUG12
Sikkert en liten vinterpause.Hva er egentlig status på OSL-BLL?
Flyr SAS denne lenger?
Er det de samme, lite forretningsvennlige, tidspunktene fra mars?
Er det de samme, lite forretningsvennlige, tidspunktene fra mars?
"Vi har desværre ikke oplevet stor nok efterspørgsel på den direkte rute mellem Billund og Oslo, så vi har set os nødsaget til en pause over vinteren. Indtil vi starter igen den 3. marts, må vi henvise kunderne til at flyve over København og videre direkte til Oslo derfra," siger pressechef Trine Kromann-Mikkelsen.