Får Pandion helt sort bagsjelapp med en ørn i gull?
				
			Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Får Pandion helt sort bagsjelapp med en ørn i gull?
Da jeg var EBB og fløy med LH i C til SEA i fjor, var statusen på boardingkortet mitt SKP noe jeg tror purser misforstod som EBP fordi hun kom bort og hilset på meg før avgang (slik de gjør med *G, SEN/HON)
Det var rart at det ikke sto EBP på billetten/ombordsstigningskortet da.
Jeg har sett innimellom at EBP kommer som EBG (...) Jeg vet ikke hva det kommer av.
Nå sluttet jeg stort sett å reise med LH etter jeg ble EBP, men min erfaring er at de oppfatter SK*P som "SAS Platinum", og som oftest har jeg fått ekstra god behandling som følge av dette. Men dette er få observasjoner over lang tid, så det betyr kanskje utrolig lite.Jeg tror det er få LH-crew som kjenner til Pandion - ettersom det er en ren SK-status.
Da kom det et hyggelig brev i posten fra hr. Gustafson, så da blir det svart i et år til, gleder meg, håper det blir mange trivelige flygninger med SAS også det neste året!
Har forstått det slik at manifestet er sitat "helt håpløst" etter overgangen.
Da jeg var EBB og fløy med LH i C til SEA i fjor, var statusen på boardingkortet mitt SKP noe jeg tror purser misforstod som EBP fordi hun kom bort og hilset på meg før avgang (slik de gjør med *G, SEN/HON)
Jeg hadde 101 enkeltturer med SAS/WF/KF i 2012, pluss nesten ti LH-turer, fem LX-turer og seks turer med BT (det er vel de som samarbeider med SAS). Totalprisen vet jeg ikke. I 2010 hadde jeg 110 dager i utlandet, hvis du ganger i alle fall med tre så får du ca antall enkeltturer. Jeg flyr alltid med SAS-gruppen hvis det er mulig (i 99% av tilfellene da). I 2010 regnet jeg ut at jeg hadde flydd for ca 385.000 kroner. Jeg har skjønt det slik at de ser på de tre siste årene og omsetningen da. Jeg var sikker på at jeg ikke fikk fornyet denne gangen, men tok heldigvis feil der.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.