Kan du si noe om funksjonaliteten, og hvilken info det er snakk om?
Løsningen kan skreddesys ganske mye, men her er IBM sin generiske presentasjon av produktet
Appen heter passenger +
http://www.ibm.com/mobilefirst/us/e...and-transportation/passenger-plus/?lang=de-DE
Var ikke beste linken men dere ser pointet
Den er sykt fet men det var lite info offentlig tilgjengelig, basically så kan du blant annet dra opp kart over hele kabinene, få opp alle som har ulik status, få opp alle barn som reiser alene, egentlig få opp alt som SAS vil du skal få opp, så kan man også se alle som har videre connections, som evt blir forsinket og må bookes om osv.
Fremskritt med andre ord. kort fortalt IBM teknologi med apple GUI. ekstremt intuitivt
Blir spennende å se!
Definitivt, om de klarer å lage løsningen sånn at den kan hente livedata, ( som bør være enkelt da flere og flere fly får nett tilgang). Så er det litt digg. Bli booka om til ny flight før du lander, sånn at du slipper å springe marathon på flyplassen for å prøve å rekke neste fly for å feile for å så stå svett og fæl i kø for å bli boooka om.
Fremtiden kan bli bra.
ipad kan jo inneholde annen info da. BA sin har at moren min prater lite engelsk, for eksempel. At jeg liker GT. Min forrige og neste tur. Om det var forsinkelser sist. Om man passerer en treshold opp til høyere nivå på denne flighten. Sånne ting.
Rebooking må skje på bakken. Det er Pandoras boks om alle skal skrike og hyle på crew. Men det hender jo de får notifikasjon fra bakken så de kan orientere enkelte pax. Det SMS kjøret gjelder vel alle, men med Pandion på topp.
Jeg har alltid fått sånn når jeg lander, og har aldri vært mer enn EBG.
ipad kan jo inneholde annen info da. BA sin har at moren min prater lite engelsk, for eksempel. At jeg liker GT. Min forrige og neste tur. Om det var forsinkelser sist. Om man passerer en treshold opp til høyere nivå på denne flighten. Sånne ting.
Lekte litt med APP'n i går, den har potensiale til å bli bra, i alle fall mindre papir å bære på for CC... , trenger nok etpar-tre... oppgraderinger utover, men snart i en cabin nær deg.
Det er 4 hovedfordeler som kommer med Pandion.
...
Har derfor nå konkludert med at disse godene er kun på papiret. De fungerer ikke i virkeligheten (med unntak av Hilton).
Så jeg spurte selvfølgelig EB support hvilke status og privilegier man fikk med sølvkråka, og hvordan man skulle gå frem for å oppnå disse enorme privilegiene. Det var det ingen som visste noe om på SAS eller EB support. Beste rådet var å ta med kortet og spørre i resepsjonen på hotellet ved innsjekk.As a Pandion member you will enjoy exclusive status and privileges at the following hotel chains:
Best Western, Elite Hotels, Park Inn, Radisson BLU, Thon Hotels, Scandic Hotels, Hilton Worldwide
Det er nok enda verre enn som så. Hilton matcher nå diamant til kreti og pleti, så gullstatus der er nørmest null verdt.
Og hjemmesiden til Pandion er også interessant. En av fordelene er:
Så jeg spurte selvfølgelig EB support hvilke status og privilegier man fikk med sølvkråka, og hvordan man skulle gå frem for å oppnå disse enorme privilegiene. Det var det ingen som visste noe om på SAS eller EB support. Beste rådet var å ta med kortet og spørre i resepsjonen på hotellet ved innsjekk.
Jo takk - dette med et kort som er så "hemmelig" at selv mange på SAS ikke vet eksisterer.
Men dere har da egen Pandion telefonlinje. Mener du at Pandion support ikke kjente til Pandion fordeler?
Pandion bruker samme nummer (05400) som alle andre, og legger inn sitt EB nummer. Samme supportfolka som svarer også. Nå skal det i all rettferdighet sies at jeg har aldri ventet mer enn 15 sekund på svar, så køordning og prioritering virker.
Men det kan jo hende at det finnes en Pandion support, bare at nummeret er så hemmelig at de ikke kan si det. Eller kanskje det finnes nivåer av Pandion akkurat som i andre hemmelige losjer, og jeg har bare ikke nådd opp til de eleverte/informerte nivåer. Og nå har jeg røpet broderskapets hemmeligheter og dermed ødelagt alle muligheter for elevering :headbang
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.