Jeg fløy +, de har visst ikke lov å "gi bort" alkohol når man ikke krysser en eller annen landegrense. Før fikk man jo akkurat hva man ville, men lover må vel følges.
Jeg lurer på om SAS fortsatt opererer med Pandium-kort (EBP). Hvordan blir en medlem og hvilke fordeler følger med?
Får Pandion helt sort bagsjelapp med en ørn i gull?
Leste i den guiden at pandion gis til folk som flyr for mer enn 300 000 kroner i året i 3 år eller mer?
Det var da voldsomt dajeg får ikke brev med det første altså.... nei nei
Leste i den guiden at pandion gis til folk som flyr for mer enn 300 000 kroner i året i 3 år eller mer?
Det var da voldsomt dajeg får ikke brev med det første altså.... nei nei
KLM_1200: Du har ikke et AMEX Pandion? Har aldri sett hvordan de har designet det. Hadde vært veldig interessantSelvsagt med full sladd av navn og kortnummer!
Ser boardingkortet mitt i F FRA-CEB har fått en SKP på seg så da får jeg vel høste pandion erfaring for en flight da![]()
Ser boardingkortet mitt i F FRA-CEB har fått en SKP på seg så da får jeg vel høste pandion erfaring for en flight da![]()
Har fått det selv med LH. Det betyr nok noe sånt som "SK Program" men det er jo lov å håpe![]()
Stå på krava. Ikke gi deg. Forlang alt det beste![]()
Flyr han ikke F da? Da skal han jo pr. definisjon ha det beste...![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.