OT: Drømmedag med Alfa

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Re: OT: Drømmedag med Alfa

Er det ikke snart på tide å flytte denne tråden ??? :mol :pissed :devil

Hvorfor det? Den har jo tydligvis fortsatt stor interesse - også blant de som vil ha den flytttet!;)

Originally posted by EB
Hvorfor det? Den har jo tydligvis fortsatt stor interesse - også blant de som vil ha den flytttet!;)

Hehe, bra svart EB! :thumbup

Replying to Topic 'OT: Drømmedag med Alfa'

Nå kommer`n snart... Invitert på visning i november - prisene er klare og de ser ikke ut til å bli så ille som fryktet...

http://www.alfa159.no/indexFlash.asp

Har fått invitasjon,jeg også! Bare se,men ikke kjøpe i første omgang.:devot:

Det skal vel selges noen demo/pressebiler i løpet av Q1 2006...

Bl.a. Alfa 147 i test hos Budstikka.

"Alfa 147 er ikke bare frekk og tydelig i designet. Den skiller seg også ut med trangest kupé, minst bagasjerom, slaskete girskift (!) og høyest forbruk. På plussiden noterer vi best lyd og en fantastisk styring. Det er bare – innenfor rimelighetens grenser – å dreie på rattet og gi gass, så går bilen akkurat dit du vil ha den.

Alfa har testens mykeste fjæring med mest krenging, men er samtidig bilen som tar ujevnhetene dårligst, med etterskjelv og småristing som resultat."
:lol

Budstikka

Sorry klarte ikke dy meg :love

Lett lenge nå...;)

http://www.alfaromeo.no/147_5d/index.asp

:up:
Dessuten er Mazda3 morsom å kjøre. Det overrasker ikke, ettersom bilen deler plattform med Ford Focus og Volvo S40/V50.
:devot:

Men Alfa159 har nesten blitt for tysk... Nå skal det tenkes på hva som blir den neste bilen, Alfa 159, Crosswagon Q4 bygget på 156 eller vente på 149?

Diesel er tingen...(...eller JTD er tingen)

http://www.dinside.no/php/art.php?id=283287

http://www.dinside.no/php/art.php?id=293186

Nå kommer`n i stasjonsvogn... Og et av bildene har fargekombinasjonen jeg ønsker med "black & red"... 5 stjerner Euro NCAP har den også fått...

159 er en nydelig kjøremaskin...som Aftenposten sitt bilbilag i går skrev... Men det er et par ting jeg ikke liker. Innlastning til bagasjerommet (som jeg sjelden bruker) og plasseringen av kontrollpanelet til klimaanlegget...

Snøen i år har også gjort at jeg ser etter 4x4...og da tror jeg BMW X3 kan være aktuell...bare så synd at selgere hos AutoZentrum og Stenshagen Bil er så utrolig arrogante at de ikke ønsker å selge biler...i allefall er de mest opptatt av å snakke med kollegaer...:naughty:

Originally posted by EB
Snøen i år har også gjort at jeg ser etter 4x4...og da tror jeg BMW X3 kan være aktuell...bare så synd at selgere hos AutoZentrum og Stenshagen Bil er så utrolig arrogante at de ikke ønsker å selge biler...i allefall er de mest opptatt av å snakke med kollegaer...:naughty:

X3 ser jo ikke ut som en...bil?

Har du sett på 3-serien med X-drive? (firehjulstrekk) Vakre biler!

--------
Rune
(som nettopp har kjøpt Fiat)

Nå snakker du som en satt, gammel mann, EB! :zzz

Skulle nesten tro du bodde på Røen eller Nordstrand. Så du Top Gear fra Lillehammer? Der hadde de virkelig dratt den helt ut hva gjelder bruk av 4x4. XC90 kjørte gjennom skiløypene så granbaret skvatt...

Min lillebror holder på å handle 4x4. Nå ser det ut til å bli en Toyota Land Cruiser Prado innkjøpt i Gibraltar. Det ble for dyrt å handle i Danmark.

"Stenshagen Bil" var arrogante... og ja KOG årene merkes på denne kroppen også - men ennå ikke kommet i Opelalderen...;)

EB, skulle ikke du se på Crosswagon eller Sportwagon Q4? :wow: Ser ikke helt for meg EB i en X3...

Trety! Enig med deg - det tar tid å venne seg til tanken på å kjøre tysk bil - og det passer jo godt med planene om å skifte bil i løpet av året som kommer. Men oppkjørselen hjemme er lang, bratt og med sving og det kommer sikkert mere sne enn jeg orker å måke i fremtiden... Alfa 159 kommer kun med Q4 på 3,2 liter`n og den vil kste nærmere 1 million... Da er det bedre med billigbilen X3...;)

Back