Originally posted by EB
Men lysten på 4x4 og prislisten til Alfa som da er nærmere en million for Alfa159 gjør at BMW X3 blir et meget godt "billigalternativ"...
Originally posted by OMW
Jeg vet at noen av vannpumpene (iallefall de i USA?) hadde impeller av plast (!)
Originally posted by Trety
Ellers høres BMW-fansen litt ut som Citroën-fansen når det kommer ny modell - da var nemlig alltid den forrige den "siste ekte" av sin respektive type. I stedet for å kunne glede seg over en ny og fin modell.![]()
Originally posted by Someone
Jeg gleder meg hver gang det kommer en ny skapning fra Bayern!
Ellers høres BMW-fansen litt ut som Citroën-fansen når det kommer ny modell - da var nemlig alltid den forrige den "siste ekte" av sin respektive type. I stedet for å kunne glede seg over en ny og fin modell.
Jøss.. Vet ikke om jeg skal føle meg truffet her :lol Det er mye fint med nye 3-serien, la igjen noen mil i den i dag igjen. Men, med mindre man (igjen i USA) velger premium package så man får det ekte skinnet (i stedet for det uekte som fortsatt er i god kvalitet til å være uekte), samt legger merke til smådetaljer som at taktrekket og kupélysbrytere og slik virker litt billigere så vil du skjønne hva jeg mener. Men bevares, det er da fortsatt en ny og fin bil med masse fine finesser blant annet under panseret! Og fra E30 til 36 til 46 så har jeg alltid likt nye modellen vel så godt, om ikke mer.Jeg gleder meg hver gang det kommer en ny skapning fra Bayern!
Høres bra ut, og du er nok kanskje sånn sett en av de mer modne BMW-entusiastene.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.