OT: Drømmedag med Alfa

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Replying to Topic 'OT: Drømmedag med Alfa'

Gamle Alfa eiere (de som eier eldre Alfa`er - men kan være unge selv) liker heller ikke det nye som kommer på markedet... Jeg er nok mer fan av nye biler - det være seg Alfa eller BMW...eller kanskje VW Touareg....(...kan vel også bruktimporteres!)

Originally posted by OMW
Jøss.. Vet ikke om jeg skal føle meg truffet her :lol.

Ingen nevnt, ingen glemt. :)

Om man så er umoden, ja så er jeg iallefall ikke Citroen fans :baeh

Som Citroënmann ble jeg litt usikker på hvor godt fornærmelsen traff, men sånn ellers vil jeg nok påstå at Citroënfansen er bilverdenens kanskje minst modne fans... Det er MANGE som fremdeles lever på CX som den siste ekte. :)

Trodde Padda var den siste ekte jeg...:devot:

C6 er i mine øyne den siste ekte... og den har foreløpig knapt kommet på markedet! Den har alt en Citroën skal ha, innovative løsninger og ny teknikk, unikt design og ikke minst linjer og detaljer som det lyser Frankrike lang vei av! ;)

I går prøvekjørte jeg en skikkelig artig sak... Fiat Panda 4x4 Climbing...og i dag har jeg prøvekjørt nok en 159 - men nå med noen av de beste skinnsetene jeg har sittet i...

Nå begynner tilbudene å komme inn på X3... Det er to privatpersoner som importerer biler og det er en forhandler i oslo som undersøker... Håper på en utgave med glasstak...

Originally posted by EB
Nå begynner tilbudene å komme inn på X3... Det er to privatpersoner som importerer biler og det er en forhandler i oslo som undersøker... Håper på en utgave med glasstak...

Er det noen som kan ta en alvorsprat med EB? Nå går det jaggu rundt for fyren...:)

trety! Hva med BabyJag da? Og hva er galt med 4x4?

Originally posted by EB
trety! Hva med BabyJag da? Og hva er galt med 4x4?

Babyjag er noe helt annet, selv om det er en "forkledd" Mondeo (sa han som kjører en "forkledd" Focus...:)). 4x4 var jeg nær på å kjøpe selv (X-Trail), så det er ikke det jeg tenker på heller.

Det som skurrer her er å nevne "EB" og "BMW" i samme setning. ;)

Hmmm Skal se du blir fornøyd...;)

Back