OSL: Nye serveringssteder 2012/2013

Re: OSL: Nye serveringssteder 2012

Forutsatt at de greier kjapp service, vil dette være ypperlig for alle som er på vei mot Flytoget. Vet at jeg ville foretrekke dette i stedet for ganske råtten 7-11/Narvesen-kaffe.
Finnes nok bedre steder på OSL, men jeg tviler sterkt på at de vil slite med omsetningen.

Kjapp kaffe på Starbucs er ikke noe jeg vil satse mine penger på. Jeg er heller ikke en tilhenger av kaffen der, da jeg mener man vil smake like god kaffe på 7/11.

Testet Beach Club Express i dag og det var helt alright :)

Helt klart en stor forbedring.

Veldig positivt at OSL har gjort disse endringene. Helt greit å få noe annet enn kliss like baguetter og trekantsandwicher.

S

Helt enig.
Jeg og kona prøvde Beach Club i dag.
Celdig, veldig bra.
Sinnsykt lang kø på starbucks, og mange småforvirra ansatte bak disken. Men de trenger sikkert litt tid tenker jeg.
Vi droppa chai`en der og tok en 7-11 kaffe istede.
Den var bedre en noe jeg har fått på starbucks tidligere, har dog ikke testa den på OSL.

Den Travel Value med noen jakker og solbriller virker som vanvittig sloesing med plass! Spisesteder maa man ha, dog.

LGC er ikke en erstatning til Kon-Tiki. Food Market og O'learys åpner der Kon-Tiki var før.

Så kan jeg si at de som skal reise utlands fra dags dato til 15. mars, og skal kjøpe elektronikk på OSL. Gå til innlands butikken da utlands butikken har bare en midlertidig butikk med få produkter grunnet oppussing. Denne butikken er helt ferdig 22. mars, og dere kan glede dere. Den blir rå bra.

Den Travel Value med noen jakker og solbriller virker som vanvittig sloesing med plass! Spisesteder maa man ha, dog.

Ja, ikke bare tar den mye plass, men spesielt populær virket den heller ikke. På en OK travell onsdags ettermiddag var det ingen kunder der! Så lurer litt på hor lenge den varer?

Last edited:

Enig. Ser ikke poenget med 2 steder der dem selger fisk, 2 steder der dem selger klokker, 2 steder der dem selger klær. Latterlig sløsing.

Men hun er dønn strøken hun som jobber der. Så det går greit.

Ser nå Peppes er ferdig med utvidelsen og har gjenåpnet

" siste nytt " er at Ritazza på utsiden skal bygges om til høsten.. Skulle egentlig bli bygget ut rett etter jul..... ops.....

Den Ritazzaen burde flyttes på spør du meg...hender at køen på DY-ckin og i sikkerhetskontrollen omkranser hele stedet.

Som iherdig bruker av kioskutvalget på ankomst, så må jeg si at de nye kioskene 7-11 og Narvesen på mange måter har forringet standarden i forhold til det som var.

Det var aldri så mye kø før som det det er der nå. Jeg opplever stadig at det er både 2-3-4 ansatte som er i butikken, men som selv når det står 8-10 stk i kø prioriterer å fylle på varer, rydde, vaske benker osv. At de ikke kan la blikket gli over diskene og se om de kanskje bør omprioritere til å få unna køen er for dårlig. Dette gjelder begge kioskene...

En annen ting, hvor i ALL verden har det blitt av høfligheten, smilet og kunsten med å drive SERVICE ? Den er desverre helt borte blitt...

Det sier vel mer om Norwegian enn om kafeen ;)

Sier vel at dem har mange pax, for noe særlig lang køtid er det som oftest ikke.

Som iherdig bruker av kioskutvalget på ankomst, så må jeg si at de nye kioskene 7-11 og Narvesen på mange måter har forringet standarden i forhold til det som var.

Det var aldri så mye kø før som det det er der nå. Jeg opplever stadig at det er både 2-3-4 ansatte som er i butikken, men som selv når det står 8-10 stk i kø prioriterer å fylle på varer, rydde, vaske benker osv. At de ikke kan la blikket gli over diskene og se om de kanskje bør omprioritere til å få unna køen er for dårlig. Dette gjelder begge kioskene...

En annen ting, hvor i ALL verden har det blitt av høfligheten, smilet og kunsten med å drive SERVICE ? Den er desverre helt borte blitt...

Hear hear, men det som irriterer meg mest er at rabattene har blitt dårligere.

Back