Da jeg var der i forrige uke registrerte jeg at det sitteområdet som la lengst fra baren var okkupert av passasjerer og ikke gjester.
Da jeg var der i forrige uke registrerte jeg at det sitteområdet som la lengst fra baren var okkupert av passasjerer og ikke gjester.
Etter Le Grand Comptoir åpnet er det nå plass nok til pax ved gate 36 til å fylle en maxitaxi omtrent. Ikke imponerende.
Blir nok bra når man har tre fulle fly og irr-ops på gate 36/34/32 :drunk:
Forøvrig så er fiskebutikken i gang der oppe nå, fikk et bilde av kald fisk som raste rundt på disken, men ingen rapport om kvalitet/pris.
143 for to biter sasgimi, 2-3 sushi og et par makiruller
De er jo fint aa kunne legge igjen en slump av feriebudsjettet paa OSL. Folk kjoeper kanskje uansett, men jeg har flere ganger sittet med foelelsen av aa bli flaadd der.I følge en Facebookkommentar fra CK. Det var muligens inkludert en liten ansattrabatt på 10%.
Blir nok bra når man har tre fulle fly og irr-ops på gate 36/34/32 :drunk:
Forøvrig så er fiskebutikken i gang der oppe nå, fikk et bilde av kald fisk som raste rundt på disken, men ingen rapport om kvalitet/pris.
Så mattilbudet på flyplassen skal altså fortsatt henge flere tiår etter trendene?
Jeg kunne godt tenkt meg at de fikk inn Yoshinoya, men det blir vel ikke aktuelt på minst 50 år på dette kulturhistoriske museet.
Nå har altså både Heinemann og Yo Sushi åpnet ved siden av hverandre på utenlandspiren og det ble akkurat som fryktet utrolig trangt! Utgangen som ligger mellom den intetsigende duty free-butikken og sushi-baren står sammenklemt igjen med et par benker for reisende. Heinemann har dessuten en bueformet inngang slik at den faktisk stjeler noe av gangarealet også.
Flyet kan ha kommet fra innland, eller det har vært mange ankomster. Tror ikke man skal skyte på gutta på flyparkering, de sliter som det er med få plasser om dagen.I går var det fullstendig kaos da det var boarding ved gate 34 og 32 samtidig.
Å komme seg forbi gate 34 på vei mot 32 var en stor utfordring.
Er det mulig å planlegge så dårlig? Kl. 19.15 er det vel ikke SÅ mange avganger på utland at det er umulig å fordele gatene litt mer praktisk?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.