OSL-LHR-ORD-PBI-X07-PBI-BWI-IAD-LHR-OSL

Status
Not open for further replies.
Nydelig rapport, og flott at du tok deg tid til å skrive den mens jeg er på "ferie" i Bergen :up:
Dette var en kjempetur som jeg kommer til å huske til er 102 år!!!!
Når det gjelder fallskjermhopping var dette mitt første og siste hopp.....he he!! en slik dødsangst har jeg ikke vert utsatt for før :D
Kan ikke forstå jeg turde å hoppe fra 15.000ft etter 4t teorikurs, men er gøyt å kunne si at jeg faktisk har hoppet fra et fly!

Dere må ha lykke til på videre fallskjermkurs, så får jeg heller være piloten deres :p

Takk for turen Martin & Vegard

Hurra! Enda en rapport fra guttas sommerur! :D

Flott at UA C endelig viste sin beste side. Dere jar jo flydd mere UA enn meg i sommer!!!

Takker for mange flotte rapporter

Originally posted by LN-KGL

Bra rapport, men Martin da ... single malt whisky drikker man da ikke med is :cry:

Kankje ikke med is akkurat, men jeg har hørt at iallefall cask strength whisky (f.eks. single malt) bør vannes noe ut....:smile2

Originally posted by TOS
Kankje ikke med is akkurat, men jeg har hørt at iallefall cask strength whisky (f.eks. single malt) bør vannes noe ut....:smile2

Det er helt riktig at man kan ha en liten klunk lunkent vann i single malten - alt annet ødelegger smaken.

Jeg foretrekker å drikke single malten på samme måte som en god konjakk.

Originally posted by Speedbird

Bilde 2: Og for en landing!! MEGET bra Vegar!!!!!!!

Telemarksnedslag!! Like bra som Per Bergerud! Som jeg foroevrig jobbet sammen med paa SAS Trafikk ... ^_^

19 - 19 - 19.5 - 19 - 19.5 !!!

Utrolig morsomt å lese denne og!:D
Men hvordan fungerer dette ID-systemet?:P At dere reiser på id? Er det sterkt reduserte priser eller hva?

Man faar rabbatterte billetter .. men bakdelen er at man reiser paa sjanse .. saa i hoeysesongen kan det for blui gambling om man kommer seg avgaarde .. eller hjem.

Men for livets glade gutter ...... :colgate:

Originally posted by LN-KGL

Originally posted by TOS

Det er helt riktig at man kan ha en liten klunk lunkent vann i single malten - alt annet ødelegger smaken.

Jeg foretrekker å drikke single malten på samme måte som en god konjakk.

åja.. så det var derfor jeg fikk et lite glass lunket vann med Laphroaig'n min under mitt besøk i Luleå :)

Takk for nok en fantastisk spennende og morsom rapport. Det eneste reagerte på var denne isen i maltwhiskyen, men denne har dere fått behørig påpakning for allerede, ser jeg...:colgate:

Greit - greit - GREIT!!!!!!! :posty:
IKKE is i single malt whisky!

Må vel innrømme at dette var en av mine første møter med Whisky'en,
og da flyvertinnen spurte om jeg ville ha is, så tenkte jeg at det sikkert
ikke var så dumt - både kjølende, samt utvanne den litt.
Men hvorfor spurte hun hvis det er helt feil å ha is i single malt??
Hun må jo ikke forvirre en blek, overvektig og ung ID-passasjer!

Originally posted by Speedbird

Men hvorfor spurte hun hvis det er helt feil å ha is i single malt??
Hun må jo ikke forvirre en blek, overvektig og ung ID-passasjer!

Det er en helt vanlig test....:wink Hadde du svart nei så hadde du fått myye bedre service.:smile2

Når og hvor går så neste tur...? Vi venter i spenning!

Hilsen en som har bodd i Skottland: is her helt OK. Det som er poenget er at DU nyter det. :)

Ellers, nok en knall rapport, jeg sitter med reisesyke her. :)

-A

Lukter det ikke fælt da? Nei, jeg foretrekker heller realt glaswegian kiss :rolleyes:
Nei, jeg bare tuller gutter. Foretrekker de mer siviliserte deler av Skottland, og da spesielt de deler med postkode som begynner med EH. :p

Status
Not open for further replies.
Back