OSL-CPH-IAD-SXM-SAB-SXM-CLT-ORD-SEA-CPH-OSL (Christmas Table '09)

Status
Not open for further replies.
DSC02734.jpg

- Champagne på SK C-class!

Forskjellsbehandling!! Du fikk dobbelt så mye som meg...

DSC02739.jpg

- Litt snack før maten!

Til gjengjeld klarte jeg å drikke GT'en uten å be om å få beholde boksen med Tonic sånn at jeg kunne blande den ut hvis den ble for sterk ;)

Til gjengjeld klarte jeg å drikke GT'en uten å be om å få beholde boksen med Tonic sånn at jeg kunne blande den ut hvis den ble for sterk ;)

Hva mener du med for sterk GT? Hva blir det neste? For mye penger på konto?:p

Martin-Martin skulle bare visst hva vi gjorde med vannflasken hans ;)

Da vet han det (pc'en låste seg to ganger da jeg skulle tilføye filene - måtte over på pc nr. to her..)! ;)

Forskjellsbehandling!! Du fikk dobbelt så mye som meg...
De så vel at jeg tålte mer enn deg.. :p

Til gjengjeld klarte jeg å drikke GT'en uten å be om å få beholde boksen med Tonic sånn at jeg kunne blande den ut hvis den ble for sterk
Someone svarte på den for meg! :cool:

Hva mener du med for sterk GT? Hva blir det neste? For mye penger på konto?:p

Det jeg mente: Jeg trengte ikke å be om mer Tonic for å evt. blande den ut, noe Speedbird tydeligvis hadde behov for, siden han hadde fått hele boksen..

Takk for nok en underholdende og omfattende rapport! :) Alltid like moro.

Den A330-maskinen dere fløy med var vel den samme som for en tid tilbake siden fikk problemer med motoren og måtte gjennomføre en sikkerhetslanding i Trondheim? Ser dere skriver at det også nå var problemer med motoren...

Forøvrig samme 330-maskin som holdt på å "drepe" oss på vei inn mot CPH på returen.. Den var vel hakket nærmere oss enn den trippelsjueren som Speedy hadde bilde av lenger opp..

Forøvrig samme 330-maskin som holdt på å "drepe" oss på vei inn mot CPH på returen.. Den var vel hakket nærmere oss enn den trippelsjueren som Speedy hadde bilde av lenger opp..

Jasså? den så jeg ikke noe til...:p For mye GT?

Tar av meg hatten for denne Martin, takk for en av de BESTE tripreportene jeg har lest her inne. :73:

En av årets absolutt beste rapporter! Strååååålende!!

Hvor lang var den flyturen fra SXM til Saba? Jeg hadde vel forventet meg et bilde av dere og Dronningen av Saba når dere først var der? :colgate:

Synes også det var litt spesielt med den flightinfoen før flyavgang fra Dulles til SXM. Deres avgang var 0935am, neste avgang var til LHR kl 0945am. Der må det ha gått raskt?!??!?

Takk igjen for fornøyelig lesning og masse flotte bilder. Har dere noen flere bilder fra inni Air Force Ein og Concorden, hadde det vært hyggelig å se!

BF:cool2

Fantastisk rapport, Speedy! En fryd og en glede, og den ble avlest i selskap med en is med sjokoladesaus og en liten skotsk en .... :73:

Den här typen rapport kan pigga upp även den tröttaste Svensk/Norske ekonomistudent! ;)

FLOTT! :nor

Utrolig underholdende rapport, virkelig :up:
Inspirerende, engasjerende og du har jo fått pirret reiselysten til samtlige forumister vil jeg tro.

10 poeng av 10 mulige :73:

Status
Not open for further replies.
Back