OSL-STO-FRA-MCO-FRA-OSL! NB: MANGE !! BILDER!

Status
Not open for further replies.
DSC01415.jpg

- Fredrik på flyplassen i MCO! Ser ut som Martin roter litt med fokusen på sin D300..
..sikkert bare litt uvant i starten..

Ka? Har du ikkje autofokus??? :colgate:

Fantastisk triprapport Speedbird, dette er en meget hyggelig lesning fra start til mål. :devot:
Ser ut som at dere hadde en flott tur alle sammen, selv om Martin ble LITT solbrent. Må huske smøring vettu gutt...:lol:
Man får skikkelig reiselyst av å lese slike tripreports, takk igjen. :)

Airbus 330.

Flott rapport!! Den var verd å vente på.
Mange morsomme bilder og tekster som vekker gode minner. Måtte le godt :lol:
LH var bra på service men desverre utrolig dårlig beinplass på denne A330.
AVOD system var også heldigvis på plass men magert utvalg trakk ned.

Savner teksten på matbildene. Bare til å klippe og lime inn :up:

Next blir London og Egypt!

Takk for flott og morsom rapport! Og for en gangs skyld ser det ut til at flymaten er bedre enn den øvrige maten :)

Ser ut som om jag går i sömnen på den där bilden vilket i och för sig stämmer ganska bra :rolleyes:

FLOTT RAPPORT!! Än en gång, trevligt att träffa er och nästa gång lovar jag att bjuda på en större bil ;)

Last edited:
)
MAS0788.jpg

- Under innflyging til FRA!

FloridaandSunnfun313.jpg

- Cabinshot!

FloridaandSunnfun314.jpg

- Fredrik!

FloridaandSunnfun316.jpg

- Fredrik!

Her ser vi altså, at vi har startet på descent til FRA, deretter kjører de en noe forsinket safety-demonstration (se AVOD-skjermene), før de klarer å servere to måltider!!! Effekivt crew!! (Eller var det noe med rekkefølgen på bildene her? ;) )

He he :)

Det bildet når du ser folk står i midtgangen var faktisk under push-back og første del av taxingen. De hadde skikkelig hastverk med å komme seg avgårde og hadde ikke tid til å vente på at folk skulle sette seg. Litt på kanten lovmessig vil jeg tro!

Jadajada folkens! Nå er jeg endelig, og stolt av, å medlem av selveste scanairforumet! :-D Kjempe flott Rapport! Ser det er noen delikate bakrunnsbilder av meg der, det var helt tilfeldig det sant? Vi driver jo ikke med useriøs spotting av uskyldige damer på turene våre.... Ser du forresten glemte å skrive kommentar på det ene bildet fra kennedy, "- Husk å skrive en lur kommentar her!" Ser du så litt grønn ut, kan det være G-simulatoren tro?:-P

Mvh.
Øystein!

Flott at du endelig fikk skrevet ett innlegg, Øystein!
G-e-n-i-a-l-t ! ! ! :D

Ja, jeg rotet litt med fokusen på noen bilder..
..var vel kombinasjonen av nytt kamera og varmen som gjorde det..
..D300'en var jo veldig ulik D200'en jeg hadde en lengre periode i fjor.. ;)

Klar for Egypt?? :D

Status
Not open for further replies.
Back