OSL-CPH-IAD-SXM-SAB-SXM-CLT-ORD-SEA-CPH-OSL (Christmas Table '09)

Status
Not open for further replies.
Trenger jo ikke reise selv med sånne rapporter Speedbird.... Følte jeg satt rett ved siden av hele veien :-)
Takk og en 10 på terningen fra meg også :-)

Hei :)

Takk for en kjempefin rapport!! Resultatet ble over all forventning må jeg innrømme. Er nok mye arbeid som ligger bak denne

Noen svar på spørsmål:
Hickok: Veldig fin farge på Pepto Bismol men smaken var ikke like bra. Uansett var den heldigvis veldig effektiv mot halsbrann.
Bizflyer: Flytid SXM - Saba 12 minutt
RampRat: På denne turen var det min tur til å bli solbrent :cool:

Vil anbefale alle som besøker St.Maarten å også ta en tur til Saba. Fineste plass jeg har sett på denne delen av universet.

Speedbird: Har du videoen for landing på SXM med UA og Take-off fra SAB? Har så lyst til å se de.

1000Takk til Speedbird for turen!

Takk til Avdeling langt vest (DagJohnsen, LN-MOW, Tommy777, DC8-63) for et supert opplegg i SEA

Last edited by a moderator:
1: Takk for alle hyggelige kommentarer på denne reiserapporten, det er med på å gi oss motivasjon til å bruke tid på å dele våre reiser med dere! :)

2: Mountaindew: Yes, jeg har rett og slett glemt å laste opp de filmene !
Jeg jobber overtid i dag til klokken 22:30, så litt avhengig av allmenntilstanden min når jeg kommer hjem, så skal jeg få disse opp i kveld! :)

Takk for morsom rapport og fine bilder igjen :)
Flott opphold hadde vi der, og ikke minst, takk for veldig hyggelig reisefølge på returen.

Og da har jeg lagt til 7 nye videoer i rapporten også !
Vil spesielt anbefale Takeoff-filmen fra innsiden av Twotteren på Saba!
Legg merke til hvor lite rwy det er igjen når vi omsider roterer... *sprøtt*

Tar av meg hatten ( som jeg ikke har ) bukker og takker for en meget innholdsrik rapport både på tekst og bildefronten:D Hva heter hotellet dere bodde på i SXM? Lå det på beachen ved flyplassen?

Status
Not open for further replies.
Back