Hpkris Front section flyer 17 Aug 2011 #41 Må si meg helt enig med OJB, dine bilder er noe av det beste som blir levert her. Rett og slett fantastisk bra :up:
Må si meg helt enig med OJB, dine bilder er noe av det beste som blir levert her. Rett og slett fantastisk bra :up:
H Harald Oanes ScanFlyer Silver 17 Aug 2011 #42 OJB said: Flotte bilder i denne tråden og harald, du er blant de beste leverandørene av bilder her inne på Forumet! Om du sitter eller står har intet med bildekvaliteten å gjøre. Click to expand... Tusen takk for disse rause ord...! Jeg kjenner jeg rødmer... H
OJB said: Flotte bilder i denne tråden og harald, du er blant de beste leverandørene av bilder her inne på Forumet! Om du sitter eller står har intet med bildekvaliteten å gjøre. Click to expand... Tusen takk for disse rause ord...! Jeg kjenner jeg rødmer... H
H Harald Oanes ScanFlyer Silver 17 Aug 2011 #43 Hpkris said: Må si meg helt enig med OJB, dine bilder er noe av det beste som blir levert her. Rett og slett fantastisk bra :up: Click to expand... Takk å takk H
Hpkris said: Må si meg helt enig med OJB, dine bilder er noe av det beste som blir levert her. Rett og slett fantastisk bra :up: Click to expand... Takk å takk H