• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Ord blir fattige...

Hei igjen Harald og takk for hyggelig tid på "nye vollen"
Det ble en kort visitt for meg, i og med at jeg var på vei hjem, men snappet opp at Thomas Cook skulle gå fra 01R.
Flotte bilder du har som vanlig :)

Hei igjen Harald og takk for hyggelig tid på "nye vollen"
Det ble en kort visitt for meg, i og med at jeg var på vei hjem, men snappet opp at Thomas Cook skulle gå fra 01R.
Flotte bilder du har som vanlig :)

Hei igjen ja:-) Og selv takk for hyggelig selskap, det gjorde ingenting at det ble en "kort visit" - det var hyggelig lell:-)

H11_1074.jpg

H11_1078.jpg

H11_1080.jpg

H11_1087.jpg

H11_1088.jpg

H11_1089.jpg

H

Scania og Nikon...! Er jo en fantastisk kombinasjon (selv om Scania chassis er litt for dyre), vi får snart nok en 4-akslet (trippelboggie) Scania (Highline) for innhenting av dyr for Nortura, hvor dyra får sin "siste reis" på første klasse (klima, fòr, vann m.m), samt at det står enda en 4-akslet (2+2) kranbil med 85 tm Palfinger til bygging...

H

He he, jepp det er vel tilnærmet perfekt kombinasjon :up: men må ha med US Ford'n også da :)
Masse fine bilder her Harald :) Har tidligere sett på dine buss og lastebil bilder, masse snacks der, blir litt sentimental av noen av de :old
Keep up the good work !

TK :fly

Klokka var blitt seint på kvelden, en lang og fin dag på OSL var slutt - og rett før min stengetid fikk jeg dagens eneste nye flyselskap, det skjer ikke så ofte desverre - når en bor i Rogaland...

H11_1360.jpg

H11_1366.jpg

H11_1367.jpg

H11_1370.jpg

H

WHOOOAAAAHOOOW! FOR noen bilder du viser her, Harald! Og som alltid svært kloke ord i en ordfattig situasjon.

Hvilket selskap er det som har den hvite/svarte 757'n med månen på i bildene dine Harald?
Flotte bilder som vanlig (de jeg har sett deg legge ut)

Flotte bilder i denne tråden og harald, du er blant de beste leverandørene av bilder her inne på Forumet!
Om du sitter eller står har intet med bildekvaliteten å gjøre.

Back