Ord blir fattige...

Hei igjen Harald og takk for hyggelig tid på "nye vollen"
Det ble en kort visitt for meg, i og med at jeg var på vei hjem, men snappet opp at Thomas Cook skulle gå fra 01R.
Flotte bilder du har som vanlig :)

Hei igjen Harald og takk for hyggelig tid på "nye vollen"
Det ble en kort visitt for meg, i og med at jeg var på vei hjem, men snappet opp at Thomas Cook skulle gå fra 01R.
Flotte bilder du har som vanlig :)

Hei igjen ja:-) Og selv takk for hyggelig selskap, det gjorde ingenting at det ble en "kort visit" - det var hyggelig lell:-)

H11_1074.jpg

H11_1078.jpg

H11_1080.jpg

H11_1087.jpg

H11_1088.jpg

H11_1089.jpg

H

Scania og Nikon...! Er jo en fantastisk kombinasjon (selv om Scania chassis er litt for dyre), vi får snart nok en 4-akslet (trippelboggie) Scania (Highline) for innhenting av dyr for Nortura, hvor dyra får sin "siste reis" på første klasse (klima, fòr, vann m.m), samt at det står enda en 4-akslet (2+2) kranbil med 85 tm Palfinger til bygging...

H

He he, jepp det er vel tilnærmet perfekt kombinasjon :up: men må ha med US Ford'n også da :)
Masse fine bilder her Harald :) Har tidligere sett på dine buss og lastebil bilder, masse snacks der, blir litt sentimental av noen av de :old
Keep up the good work !

TK :fly

Klokka var blitt seint på kvelden, en lang og fin dag på OSL var slutt - og rett før min stengetid fikk jeg dagens eneste nye flyselskap, det skjer ikke så ofte desverre - når en bor i Rogaland...

H11_1360.jpg

H11_1366.jpg

H11_1367.jpg

H11_1370.jpg

H

WHOOOAAAAHOOOW! FOR noen bilder du viser her, Harald! Og som alltid svært kloke ord i en ordfattig situasjon.

Hvilket selskap er det som har den hvite/svarte 757'n med månen på i bildene dine Harald?
Flotte bilder som vanlig (de jeg har sett deg legge ut)

Flotte bilder i denne tråden og harald, du er blant de beste leverandørene av bilder her inne på Forumet!
Om du sitter eller står har intet med bildekvaliteten å gjøre.

Back