Optiontown-tråden (SAS-oppgraderinger)

Status
Not open for further replies.
Re: Optiontown-tråden (SAS-oppgraderinger)

Jeg prøvde meg på en UTO på dagens OSL-ARN-HAM flight, uten hell.

For 35 EUR per leg hadde det vært verdt det.. :-D

Det kan jo hende du har fått det likevel... Mener å ha lest at noen har fått det ved innsjekk.....mulig jeg tar feil her. Hadde du sjekket inn....?

Det kan jo hende du har fått det likevel... Mener å ha lest at noen har fått det ved innsjekk.....mulig jeg tar feil her. Hadde du sjekket inn....?

Er insjekket nå ja, foreløpig påstår appen at jeg skal sitte på henholdsvis 19A og 18A, ser ut som min manuelle softblock går igjennom.. :-D

La inn lodd på OSL-CPH-TXL og TXL-OSL 15-18 nov. 35 euro pr leg.
Thomas

Avvist OSL-AMS selv om Plus er helt tom. EBD også. Skjønner ikke logikken...

Langt fra fullt, veldig tomt. Er drittlei optiontown - fungerer jo aldri.

Jeg tror litt av poenget med OT er å flytte betalenede fra go til pluss ved overbook i Go, kontra å flytte folk opp gratis. AT du ikke blir oppgradert med tom plus, når Go også er nesten tomt bekrefter jo dette ganske tydelig.

Hei!

Fikk en tilbakemelding fra OptionTown som jeg ikke har fått før. Gjelder flyreise i morgen fra OSL til EWR. Meldingen jeg fikk, er:

"Accepted subject to availability. Ask airport staff."

Noen som har opplevd det samme før? Og evt. hva har utfallet vært?

For de som ikke har status som gjør at man kan ta mer bagasje, er det en litt dum tilbakemelding med tanke på at det er andre bagasjeregler for Business kontra GO.

Avvist OSL-AMS selv om Plus er helt tom. EBD også. Skjønner ikke logikken...

Og hvordan er belegget i GO?

Langt fra fullt, veldig tomt. Er drittlei optiontown - fungerer jo aldri.

Jeg tror litt av poenget med OT er å flytte betalenede fra go til pluss ved overbook i Go, kontra å flytte folk opp gratis. AT du ikke blir oppgradert med tom plus, når Go også er nesten tomt bekrefter jo dette ganske tydelig.

På short haul er det som tidligere nevnt ikke fixed cabin som på Intercont. Kabinkonfigurasjonen justeres fortløpende ut fra bookingtall og prognoser, slik at Go ikke blir kraftig overbooket.

Kritieriene for oppgradering på short haul må derfor være forskjellig fra Intercont, ikke godt å si om det er noen i det hele tatt... :headbang

Hei!

Fikk en tilbakemelding fra OptionTown som jeg ikke har fått før. Gjelder flyreise i morgen fra OSL til EWR. Meldingen jeg fikk, er:

"Accepted subject to availability. Ask airport staff."

Noen som har opplevd det samme før? Og evt. hva har utfallet vært?

For de som ikke har status som gjør at man kan ta mer bagasje, er det en litt dum tilbakemelding med tanke på at det er andre bagasjeregler for Business kontra GO.

Fikk det på longhaul, endte opp med at det ikke var plass.

Oppgradert OSL-CPH og CPH-TXL på lørdag. Lite load fra OSL-CPH i hverfall.

Thomas

lurte på en ting når det gjelder prisen av ot oppgradering i Europa
er prisen "fast" eller kan den gå opp eller ned nærmere avgang ?

Jeg fikk samme melding på EWR-OSL for en tid tilbake. Pakket da iht. Business-kvoten. Ble riktignok oppgradert ved innsjekk, men hadde nektet å betale for overvekt hvis ikke.

Jeg betalte 24 euro då jeg la inn ønske på oppgradering igår kveld på svg-bgo

For "Intra Skandivia" ser prisen ut til å ligge på 35 EUR. Syntes det er litt overkanten av hva jeg er villig å betale så lenge jeg er EBG og får lounge, fasttrack uansett. For meg er et bonuspoeng verdt 0,15 - 0,20 øre (litt mere om man regner inn companion ticket). Med denne prisen ligger det på 0,48. Differansen er det ikke verdt for en cola og peanøtter.

Kan bli aktuelt å bruke hvis jeg nærmer meg Diamond i steden for mileage run.

Noen som har priser på andre europeiske strekninger? London, Spania etc?

25€ for SVG BGO høres ikke ut som en god investering i min verden, her får man ikke engang servering etter min hukommelse..

Status
Not open for further replies.
Back