Støtter den. Jeg har selv nå en refusjonssak hos AMEX mot Optiontown etter at de ikke betalte meg tilbake for en oppgradering jeg aldri fikk. De mener at de har overført pengene, mens AMEX har bekreftet at pengene aldri kom tilbake. OT sin Kundeservice klarte bare å si "we verry sorry, but call your bank"
(det går an å betale med AMEX på Optiontown sin US side)
Spennende...
La inn en request på morgendagens OSL-SVG første gangen de var "åpne" (før de stengte og åpnet igjen) for oppgraderinger på shorthaul. Nå så jeg at SAS-appen viste at jeg satt i Plus. Bookingen på sas.no viser fortsatt "SAS Go" som pristype, men jeg kan fint velge sete i Plus. Optiontown viser fortsatt "Upgrade decision pending". Har heller ikke mottatt noen mailer fra hverken SAS eller OT.
Tallene fra Expertflyer viser: C9 D9 Z9 R9 J9 Y9 S0 B0 P0 A0 E9 M0 H0 Q0 V9 W0 U0 K0 L0 T0 O0 G9 N9
Ble oppringt av OT nå siden Amex har kjørt chargeback sak på de.. De påstår fremdeles at pengene har blitt sendt tilbake til meg og vil at jeg skal trekke saken.. Men så lenge amex har bekreftet at pengene ikke har kommet til min konto så gjør jeg selvfølgelig ikke det.
Sniker inn et spørsmål om lounge på OSL, hvilken bør/skal vi bruke?![]()
Jeg har en liten tur til Japan i januar, var inne og så på OT for mulig oppgradering.
OT skulle ikke ha mindre enn 1142USD en vei fra cph-nrt, fra nrt-cph så var det ikke mulig å legge inn ønske om oppgradering.
Det at prisen er så høy, er det et tegn på at go er ganske fullbooket? Og oppgradering er ganske sansynelig?
Rart at ot tar dette med deg, er ikke det en sak mellom dem og amex?
OT mener de har overført pengene, amex har ikke fått dem, de må jo klare å spore opp hvor pengene er gått.
Det var det jeg prøvde å si til dem også, men fikk som svar: we hav sent oul mony, so plis cansel youl chargback.
Ba de ta det med amex og ikke med meg, men de ga seg ikke.. til slutt bare la jeg på.
For dere som har fått igjen penger, hvor lang tid har det tatt??
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.