Insomnia4u
ScanFlyer Silver
Re: Optiontown-tråden (SAS-oppgraderinger)
På flyet eller hjemme?
--> Hørselvern og brennevin
På flyet eller hjemme?

--> Hørselvern og brennevin
Har lagt inn forespørsel på OptionTown på SK935 (CPH-SFO) søndag 15/12. FlightStats sier følgende nå:
C/5 D/5 Z/5 R/0
J/0 Y/5 S/5 P/0 A/0 E/2 M/0 H/0 Q/0 V/0 W/0 U/0 K/0 L/0 T/0 O/0 G/0 N/0
Originalt booket i W. Såvidt jeg har forstått er E siste bookingklasse i Go, så to seter til salgs der, og Y og S er Plus.
Hvordan ser sjansene mine ut? Lagt inn for både Plus og Business.
Har lagt inn forespørsel på OptionTown på SK935 (CPH-SFO) søndag 15/12. FlightStats sier følgende nå:
C/5 D/5 Z/5 R/0
Originalt booket i W. Såvidt jeg har forstått er E siste bookingklasse i Go, så to seter til salgs der, og Y og S er Plus.
Hei Henrik C! Jeg har sjekket setekartet for deg gjennom ExpertFlyer. Per nå er det 28 ledige seter i Business og 18 ledige seter i Economy Extra. Økonomi ser derimot fullbooket ut med et par tre ledige midtseter. På bakgrunn av det lave belegget i de fremre klasser tror jeg at dette er en meget god kandidat for OptiontownRapporterer du tilbake til oss med utfallet
?
Hvordan i alle dager kan du se at det er 28 ledige i Biz (15 i Plus)? Du trenger internsystemer for å se det, og da bør du i så fall ikke legge dette ut på et åpent forum. Om det er 28 ledige seter i biz på setekartet, så er det fordi disse ennå ikke er balgt. Husk, svært mange velger ikke sete før ved innsjekk..
Rent bortsett fra det, så tipper jeg det er 5 usolgt i Biz, 5 i Plus og 2 i Eco, men det er med et lass av forbehold.
Rent bortsett fra det, så tipper jeg det er 5 usolgt i Biz, 5 i Plus og 2 i Eco, men det er med et lass av forbehold.
C9 D9 Z0 R0 J0 Y9 S9 B0 P0 A0 E9 M9 H9 Q9 V9 W9 U0 K0 L0 T0 O0 G0 N0
Sikkert greit å skrive hvor det er fra (Oslo, Stockholm, København) og med hvilken flight.
Det står vel 907/908 i innlegget.
Satsa i midten av oktober på Optiontown "rouletten" for SK907 til fredagen samt SK908 til søndag.
Har vært plenty av seter tilgjengelig for salg hele veien og viste nå (var seter tilgjengelig helt ned til L-klasse inntil for et par dager siden):
Code:C9 D9 Z0 R0 J0 Y9 S9 B0 P0 A0 E9 M9 H9 Q9 V9 W9 U0 K0 L0 T0 O0 G0 N0
Fikk allikevel en hyggelig mail fra SAS Travelcenter København med ny billett i Z-klasse på veien vestover
Kom også en mail fra Optiontown en time senere, så får vi se om jeg har like flaks på returen til søndagen som ser fullere ut i økonomi iallefall.
Tydeligvis er ikke regelen om at økonomi må være utsolgt helt vanntett...
Du har vel ikke noe grunnlag for å si at eco ikke er oversolgt. Husk at det er nesten 70 seter i biz og plus, hvis det er mye ledig der vil eco fortsatt kunne selges i bøtter og spann.
Ny bilett kom fra SAS på morgenen i dag, og har nå fått bookingklasse Z. Godt fornøyd.Har lagt inn forespørsel på OptionTown på SK935 (CPH-SFO) søndag 15/12. FlightStats sier følgende nå:
C/5 D/5 Z/5 R/0
Ny bilett kom fra SAS på morgenen i dag, og har nå fått bookingklasse Z. Godt fornøyd.![]()
Takk for det! Reiser alene, resten av familien flyr over noen dager etter meg, og hjem noen dager før. Studentlivet er praktisk iblant!
Har reservert sete 1D, satser på at jeg blir fornøyd.![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.