JanFredrikB
EBD
Re: Optiontown-tråden (SAS-oppgraderinger)
Du får sett det i MyFlights-appen.
Du får sett det i MyFlights-appen.
Det varier nå. Virker som det er forskjell på booket klasse og om det er IC. Evt vises det på IC siden det er søkt OT. Go i Europa vises ikke.Du får sett det i MyFlights-appen.
Oppgrader til SAS Plus
Det er mindre enn 24 timer til du/dere skal reise med oss mellom New York og Oslo og vi vil gjerne gi deg/dere muligheten til å oppgradere reisen fra SAS Go til SAS Plus, for kun 1999 kroner per person. Så lenge det finnes plass, er det mulighet til å oppgradere reisen opptil 8 timer før avreise. Først til mølla gjelder.
Med oppgraderingen får du/dere en enda mer behagelig reise. Se frem til å få tilgang til innsjekking ved Business-skranken, Fast Track og lounge på den flyplassen hvor oppgraderingen gjelder fra*, samt enda bredere sete med ekstra benplass, drikke og snacks før maten og all servering om bord inkludert.
Høres fristende ut? Klikk på linken nedenfor og kjøp oppgradering.
OPPGRADER NÅ
Oppgrader til SAS Plus
Det er mindre enn 24 timer til du/dere skal reise med oss mellom New York og Oslo og vi vil gjerne gi deg/dere muligheten til å oppgradere reisen fra SAS Go til SAS Plus, for kun 1999 kroner per person. Så lenge det finnes plass, er det mulighet til å oppgradere reisen opptil 8 timer før avreise. Først til mølla gjelder.
Med oppgraderingen får du/dere en enda mer behagelig reise. Se frem til å få tilgang til innsjekking ved Business-skranken, Fast Track og lounge på den flyplassen hvor oppgraderingen gjelder fra*, samt enda bredere sete med ekstra benplass, drikke og snacks før maten og all servering om bord inkludert.
Høres fristende ut? Klikk på linken nedenfor og kjøp oppgradering.
OPPGRADER NÅ
La inn request for Biz-oppgradering ORD-CPH (ikke Plus). Selvfølgelig er den fordømte LN-RKP tilbake på ruten, og dermed kunne jeg se langt etter Biz, men OT tok seg like fordømt den frihet å oppgradere meg til Plus. Sa tydelig i fra til lounge-betjeningen på ORD at jeg ikke ville ha noe av det, og ble, tja, nedgradert til Go. Blir spennende å se om jeg får tilbake pengene fra OT. For et søl.
Jeg trodde ikke de oppgraderte til Plus her, I og med at det vel ikke er en reell Plus kabin??
Nei de gjør ikke det heller. Men jeg opplevde at OptionTown oppgraderte meg til Plus "subject to availability" 24. februar i år mellom ORD og CPH. Ringte gate på forhånd og spurte om jeg ble oppgradert, de sa nei pga manglende Plus-kabin. Fikk allikevel oppgradert meg videre til BIZ mot 25 000 EB-poeng. Dog ble flyet kansellert, men det er en annen historie :spin
Jeg fikk i alle fall hurramailen "Congratulations! You have been upgraded to SAS Plus for your flight SK944 Chicago - Copenhagen", og kan ikke forstå annet enn at jeg hadde havnet i "Plus"-avdelingen med mindre jeg hadde tatt kontakt med lounge-personal, som ga meg tilbake min opprinnelige klasse (men ikke sete, såklart...). Det virker likevel som om det var en del op-ups pga. stappfull Go, men de var sikkert alle sammen EBP og ble prioritert før meg til gratis oppgradering.
Jeg forstår fremdeles ikke hvorfor jeg ble "oppgradert" til Plus etter kun å ha lagt inn OT-request på Biz; enten er det SAS, eller så er det OT. Jeg venter i noen dager for å se om pengene kommer tilbake, og hvis ikke får jeg bjeffe.
Spurte Gate-Manager ved ORD om OT-oppgraderinger til Plus og hun sa at de aldri flyttet opp fra GO til PLUS med mindre de var overbooket.
Hvis du har fått en operational upgrade, så får du poeng for opprinnelig booket klasse. I allefall er min erfaring det ved slike complimentary / operational upgrades ved gate.
Liten observasjon etter å ha lagt inn OT på SK907 og SK908 i november, for ca en måned siden:
- På SK907 la jeg bare inn på Plus.
- På SK908 la jeg inn på både Plus og Business.
- Rett etter gikk prisen for Business på SK907 opp rundt $100.
- Nå ser det ut som prisen har gått ned igjen med ca $80 for Business.
Nå er det første gang jeg tester det ut, men de virker litt flaky i prisingen, sannsynligvis for å få meg til å betale og samtidig trekke ut mest mulig $$$ fra meg.
OT + SAS app = genialt ( når du får gjennom OT vel og merke )
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.