Optiontown-tråden (SAS-oppgraderinger)

Status
Not open for further replies.
Re: Optiontown-tråden (SAS-oppgraderinger)

Blir beløpene for SAS plus og business trukket med engang samtidig hvis man legger inn begge to i OT?

Du blir kun trukket for Business, når du velger begge. Hvis du kun blir oppgradert til Plus, refunderes mellomlegget.

Takk for raskt svar! :) Men det belastes kredittkortet med en gang man registrerer det? Er det første mann til mølla som gjelder?

Takk for raskt svar! :) Men det belastes kredittkortet med en gang man registrerer det? Er det første mann til mølla som gjelder?
Belastes med en gang. Bakgrunn for hvem som får diskuteres mye i denne tråden.

Det vil jeg tru, men 80 sider frister lite å lese gjennom. [emoji6]

Hadde en merkelig OT-opplevelse fra EWR forrige uke. Fløy i Plus og fikk mail om at dessverre kunne de ikke oppgradere til Business dagen før hjemreisen... Satt i loungen før avgang og ble da ropt opp og gitt nytt boardingkort i Business; "youre upgrade came through, sir". Full poengopptjening, og i går fikk jeg tilbakepengene fra OT....

Ole Brum :)

Fornøyd med den! Uka før oppgraderte jeg fra GO til Plus, men når jeg sjekket inn fikk jeg sete i Business.. Klaget ikke da heller... Hehe

Kim

Noen som vet status for ARN-HKG på torsdag? Frykter det verste for er ikke mulig å kjøpe billetter til avgangen. :drunk: FOrøvrig har OT allerede slått inn OSL-ARN.

Bah sjekka det nå - blir nok noen lange timer i Go med mindre man ikke får OpUP med EBG. Fikk jo det forrige gang jeg tok SAS på langdistanse...
C0 D0 Z0 R0 J0 Y0 S0 B0 P0 A0 E0 M0 H0 Q0 V0 W0 U0 K0 L0 T0 O0 G0 N0

Noen som vet status for ARN-HKG på torsdag? Frykter det verste for er ikke mulig å kjøpe billetter til avgangen. :drunk: FOrøvrig har OT allerede slått inn OSL-ARN.

Bah sjekka det nå - blir nok noen lange timer i Go med mindre man ikke får OpUP med EBG. Fikk jo det forrige gang jeg tok SAS på langdistanse...
C0 D0 Z0 R0 J0 Y0 S0 B0 P0 A0 E0 M0 H0 Q0 V0 W0 U0 K0 L0 T0 O0 G0 N0

Selv om flighten er fullbooket svekker ikke det mulighetene dine for upgrade gjennom OT, hvis Go er overbooket og det er ledige seter i Plus eller Business har du fortsatt gode muligheter. ;) Jeg har sett SAS intercont avganger der economy har vært overbooket med flere titalls pax.

Selv om flighten er fullbooket svekker ikke det mulighetene dine for upgrade gjennom OT, hvis Go er overbooket og det er ledige seter i Plus eller Business har du fortsatt gode muligheter. ;) Jeg har sett SAS intercont avganger der economy har vært overbooket med flere titalls pax.

Da får man bare håpe og tro på det beste.

JAAA du hadde rett. Kom inn en mail nå med veldig gode nyheter. Dvs Plus og Business på vei bort i det minste.

Last edited:

Hei. Nye avgangstider fra SAS gjorde At jeg rerutet via ARN i dag en booking jeg har OT på.

Bør en forsøke å få den flyttet til ny rute?
Noen som har erfaring med automatisk refusjon når OT ikke kan gjennomføres?

Der kom det oppgradering til BIZ på 963 Førstkommende Fredag til meg også.

Expert flyer har vist 0 i alle klasser, samt at det ikke har vert mulig og bestille plass på flighten de siste 3 ukene.

Merlind

Da har jeg et spørsmål til OT ekspertene.
Jeg har en tur til Beijing i Januar.
OT gir en pris på €219 CPH-PEK fra GO til PLUS
Bruk av poeng er 15000.

Hva mener dere er best deal?

Da har jeg et spørsmål til OT ekspertene.
Jeg har en tur til Beijing i Januar.
OT gir en pris på €219 CPH-PEK fra GO til PLUS
Bruk av poeng er 15000.

Hva mener dere er best deal?

Jeg ville sagt OT :) Kostnaden "reduseres" jo litt, ved at du får flere poeng ved å oppgradere med OT.

Noen av dere som vet om man kan gjeste inn en person i LH loungen i DUS?

Kan noen hjelpe meg?
Jeg Kjøpte go billett med SK935 lør 14 nov (348euro) og retur søndag 22nov (342euro) med SK936 og upgrade til plus/biz med optiontown. Etter noen dager fikk jeg klarsignal fra jobb til å forandre billetten til plus. Optiontown er informert om forandringen. Har noen erfaring med denne typen bytte og optiotown? Hva er sannsynligheten for upgrade?

Takk på forhånd!

Status
Not open for further replies.
Back