Oh! Kult! OT dette, men veit du kva rundturar dei flyg og i kva periode?Flight: SK359
Dato: 9. juli 2015
Strekning: Trondheim - Oslo
Opereres av: Blue1 Boeing 717-200
Klasse booket: SAS Ungdom (499,- Nok)
Pris OptionTown: 27 Euro (ca 240,- Nok)
La inn request på OT 13. juni og fikk beskjed i går (6. juli) om at oppgraderingen var gått igjennom. Blir artig å få flydd 717 foran gardinen igjen!
De fleste jeg har sett som har raportert har sagt at de får Z innenriks. Jeg har også fått Z innenriks de gangene jeg har testet..
Stemmer nok, siden ikke A eksisterer på innenriks.
Nei. Jeg får opp 347 euro på en tur til SFO i mars neste år, men noe billigere enn det har jeg ikke på noen av de andre turene jeg har planlagt.Fikk pris på 370 Euro for oppgradering fra GO til Business på SK907 2 september. (samme pris på SK908 8 september)
Er det litt mye?
Jeg bruker Optiontown jevnlig og har vært meget godt fornøyd med produktet, men her i vår begynte prisen å gå opp for hvert søk jeg gjorde.
For å teste det ytterligere, så la jeg inn en skrivefeil på etternavnet mitt og vips, så var vi nede i €24 igjen, gitt..!!
Optiontownrulletten ruller videre
Samma med meg...men her tror jeg kanskje jeg er i "mellomsjiktet" , da mine OT's ligger på ca 40 EUR.....
Hvor la du inn skrivefeil...I bestillinga til SAS ?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.